Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Barilla przedstawia nową limitowaną edycję makaronu, który w te walentynki będzie idealnym elementem wspólnej kolacji
Barilla przedstawia nową limitowaną edycję makaronu, który w te walentynki będzie idealnym elementem wspólnej kolacji
Wtorek, 11 lutego 2025
Miłość to uczucie, które może łączyć nie tylko zakochanych, ale także rodzinę i przyjaciół. Barilla, wprowadzając wyjątkowy kształt makaronu, pragnie podkreślić, że w uniwersalnym języku miłości wspólne przygotowywanie posiłków i dzielenie się makaronowymi daniami to najlepszy sposób na wyrażenie uczuć.
Święto zakochanych na nowo
Walentynki coraz częściej obchodzone są inaczej niż w tradycyjny sposób. Ten dzień kojarzony jest ze spędzaniem czasu w gronie najbliższych, a obecnie zdarza się, że świętujemy w gronie przyjaciół. Zmiany w postrzeganiu tego dnia można zauważyć na całym świecie. W USA 60% osób deklaruje, że będzie spędzać ten czas, celebrując platoniczne relacje1. Z kolei we Włoszech 68% badanych uważa, że każdy rodzaj miłości jest tak samo ważny – niezależnie od tego, czy odczuwamy ją względem rodziny, przyjaciół czy nawet zwierząt2. Podobne zdanie na ten temat mają Francuzi, którzy sądzą, że walentynki powinniśmy spędzać z kim tylko chcemy3. Podobne trendy stopniowo docierają też do Polski i mogą stanowić inspirację dla wielu osób. Relacje nabierają nowego znaczenia, ale jedna rzecz się nie zmienia – wspólny obiad lub kolacja to dobry sposób na świętowanie każdego rodzaju więzi4.
Makaronowe love – jak okazać miłość
Zazwyczaj każda potrawa przywołuje jakieś wspomnienie. Niektóre wiążą się z domem rodzinnym, jedne ze spotkaniami ze znajomymi, a jeszcze inne – z romantyczną kolacją. Co ciekawe, makaron jest jednym z 5 produktów, które najczęściej kojarzą się z okazywaniem miłości przez drugą osobę – przyznaje tak 20% respondentów. Jednak nie tylko czekające już na nas dania wywołują radość – dla 50% osób samo przygotowanie posiłku dla bliskiej osoby jest sposobem na okazanie miłości, a 51% uznaje, że spędzanie czasu razem i wspólne gotowanie posiłku to też świętowanie. W Polsce 28,4% osób woli celebrować walentynki w domu i przyrządzić romantyczną kolację samodzielnie5.
Jednak miłość i inne uczucia chcemy wyrażać codziennie, a nie tylko od święta. Gotowanie dla kogoś to doskonały sposób na pokazanie troski – aż 68% osób przyznaje, że wyczuwa miłość drugiej osoby przejawiającą się w małych gestach, np. gdy wraca do domu, a tam czeka ulubione danie6. Najprostszą drogą do serca jest dobre jedzenie, a makaron Barilla LOVE w kształcie dwóch połączonych serc z limitowanej edycji idealnie się sprawdzi.
Makaron, który wyraża więcej niż słowa
Marka celebruje miłość w wyjątkowy sposób – wprowadza limitowaną edycję makaronu Barilla LOVE w kształcie dwóch połączonych serc, stworzoną specjalnie z myślą o walentynkach. Dania z tego niezwykłego produktu to idealny sposób na wyrażenie uczuć i okazja do wspólnego spędzenia czasu przy stole. Makaron wyprodukowany jest w 100% z pszenicy durum dzięki czemu zachowuje swój kształt i strukturę.
Aby zainspirować wszystkich do smakowitego świętowania tego romantycznego dnia, marka Barilla przygotowała cztery autorskie przepisy kulinarne z wykorzystaniem makaronu w kształcie dwóch połączonych serc. Każde z dań zostało skomponowane tak, by podkreślić charakter tego szczególnego dnia i sprawić, że będą wyjątkowe – niezależnie od tego, z kim je spędzamy. Wszystkie przepisy dostępne są na stronie Barilla – https://www.barilla.com/pl-pl/kampanie/pasta-love-2025.
Produkt jest dostępny w wybranych sklepach jako limitowana edycja. Miłośnicy wyjątkowych doznań kulinarnych znajdą go w sieciach Carrefour, Auchan, Delikatesy Centrum, Frisco, SPAR oraz Selgros. Nie przegap okazji, by podarować bliskiej osobie coś naprawdę wyjątkowego.
1 YouGov, USA, 2024 2 Survey by Groupon, 2020 3 Appinio institute, 2024 4 Statista, 2023 5 Statista, 2023 6 YouGov, 2024
W 2025 r. sytuacja na polskim rynku pracy powinna pozostać...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.