„Idea zrównoważonego rozwoju to integralna część filozofii Kompanii Piwowarskiej. Dlatego wyznaczyliśmy sobie 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju, świadczących o odpowiedzialnym podejściu do biznesu i uruchomiliśmy specjalną kampanię, która zwróci uwagę świata biznesu na największe problemy społeczne i środowiskowe, przed którymi wszyscy stajemy" - wyjaśnia Katarzyna Wilczewska, public affairs manager z KP.
Kampania „10 priorytetów. Jedna przyszłość" została uruchomiona we wszystkich krajach, w których SABMiller prowadzi swoje biznesy. Jednak, w myśli idei firmy „myśli globalnie - działaj lokalnie" w każdym kraju jest ona ukierunkowana na największe problemy lokalne i posługuje się lokalnymi przykładami. Łączy ją wspólna idea, logotyp i hasło: „10 priorytetów. Jedna przyszłość".
Najważniejsze hasła to: przeciwdziałanie nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, oszczędność wody i energii, recykling odpadów, przejrzystość informacji, poszanowanie praw człowieka, zmniejszenie skutków HIV/AIDS, dostawcy i klienci dzielący wartości, działania na rzecz społeczności lokalnych.
(Monika Dawiec)
tagi: Kompania Piwowarska ,
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...