Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Carrefour kompaktyzuje flagowy sklep w Warszawie
Carrefour Polska finalizuje gruntowny remodelling swojego hipermarketu zlokalizowanego w Centrum Handlowym Atrium Targówek w Warszawie. W nowym sklepie, w myśl globalnego trendu kompaktyzacji formatu hipermarketów, zmniejszono oraz przemodelowano salę sprzedaży, aby ułatwić klientom logistykę oraz podnieść komfort zakupów. Celem wprowadzonym zmian jest odpowiedź na zmieniające się potrzeby wielkomiejskich konsumentów, transformację pokoleniową oraz najnowsze trendy zakupowe.
Kompaktyzacja hipermarketów, czyli zmniejszanie ich powierzchni, przy zachowaniu kluczowych przewag nad sieciami dyskontowymi, to jeden z wiodących trendów na światowych rynkach handlowych oraz kluczowy element nowej strategii Carrefour w Polsce. Hipermarket tej sieci w Centrum Handlowym Atrium Targówek przy ul. Głębockiej w Warszawie, który powstał w 1998 roku, jest właśnie poddawany kompleksowej przebudowie połączonej z remodellingiem.
Na powierzchni 8 200 m2 (zmniejszonej o ok. 1/4) zaoferuje on swoim klientom wybór ponad 50 000 produktów, czyli nawet 10-krotnie więcej niż w klasycznych sklepach dyskontowych. W swoim nowym wielkomiejskim koncepcie 2.0, Carrefour stawia na dodatkowe ekspozycje produktów w niskich cenach - zarówno promocyjnych, jak również objętych nową strategią cenową sieci na polskim rynku, w ramach której Carrefour regularnie porównuje ceny produktów brandowych i marek własnych do konkurencji oraz wyrównuje je do tych najniższych na rynku.
Szeroki wybór i stała oferta w ramach konceptów handlowych
Kluczowym wyróżnikiem nowego Carrefoura na Targówku jest również rozbudowana oferta produktów wraz z wieloma mini konceptami handlowymi, które wyróżniają tą sieć na polskim rynku. Klienci tego hipermarketu mogą wybierać z szerokiej oferty wyrobów tradycyjnych, produktów diet specjalnych i funkcjonalnych, w tym wegańskiej, bezglutenowej, dla diabetyków czy wysokoproteinowej, przez certyfikowany asortyment BIO, aż po pełny wachlarzu smaków Kuchni Świata oraz wybór produktów świeżych.
W nowym sklepie pojawiły się też specjalne strefy tematyczne odpowiadające najnowszym trendom zakupowym z mediów społecznościowych, m.in. strefa C4ndyland z oryginalnymi słonymi i słodkimi przekąskami z odległych krajów, takich jak Emiraty Arabskie, Japonia czy Stany Zjednoczone oraz Strefa Alkoholi Mocnych 0% z szerokim wyborem produktów dla osób poszukujących nowych doznań smakowych. Carrefour rozbudowuje także Strefy Produktów Lokalnych, w których umieszcza oryginalne wyroby pozyskiwane od lokalnych piekarzy, rolników czy niszowych producentów.
Remodelling - większa wygoda, szybsze zakupy, ekologiczny design
Pomimo kompaktyzacji powierzchni, w odnowionym hipermarkecie pozostawiono szerokie, wygodne aleje zakupowe w tradycyjnym układzie, co z pewnością spotka się z pozytywnym przyjęciem ze strony klientów, którzy nie będą musieli na nowo poznawać swojego sklepu. Przy okazji modernizacji zastosowano dodatkowo wystrój i rozwiązania w duchu troski o środowisko naturalne. Sieć postawiła na ekologiczne dekoracje i energooszczędne urządzenia, a także rozszerzyła możliwość zrobienia zakupów do własnych opakowań. Osoby odwiedzające nową placówkę mają do dyspozucji pudełka na żywność i torby wielokrotnego użytku, do których mogą kupić nie tylko warzywa i owoce, ale także pieczywo, wyroby cukiernicze, wędliny czy wyroby garmażeryjne na wagę.
Jak w każdym z hiper- i supermarkecie Carrefour w Polsce, również w zmodernizowanym hipermarkecie w Atrium Targówek przyjmowane będą wszystkie butelki zwrotne bez paragonu. Z myślą o środowisku do minimum ograniczono druk katalogów - sieć zachęca klientów do używania aplikacji mobilnej. Klienci nowego formatu Carrefour mają również dostęp do wygodnych i nowoczesnych rozwiązań zakupowych, takich między innymi jak kasy samoobsługowe czy usługi Scan&Go - umożliwiająca samodzielne skanowanie zakupów i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie oraz Click&Collect, która pozwala odebrać gotowe i spakowane zakupowe internetowe z Punktu Obsługi Klienta sklepu.
Zakończenie przebudowy Carrefour w Atrium Targówek zaplanowano na kwiecień tego roku.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.