Klienci chętnie sięgają po dania obiadowe marki Szamamm, które są zbilansowane i sycące. Każde danie jest starannie dopracowywane przez specjalistów, którzy degustują i udoskonalają poszczególne elementy, aby trafiały prosto w kulinarne serca konsumentów. Wśród dostępnych produktów znajdują się dania o wysokiej zawartości białka oraz obniżonej zawartości cukru. Na wielu z nich widnieje oznaczenie „Porcja DobreGO!”, co stanowi gwarancję dobrze zbilansowanego posiłku. Dbając o najwyższą jakość, do dań nie są dodawane substancje konserwujące. Większość posiłków można łatwo podgrzać w mikrofalówce i zjeść bezpośrednio z opakowania.
– Jakość produktów marek własnych to dla nas absolutny priorytet. Robimy wszystko, by nasze dania gotowe były smaczne i zdrowe. Każde z nich jest starannie zbilansowane i zgodne z najnowszymi trendami żywieniowymi. Chcemy, aby klienci czuli, że nasze posiłki są jak te przygotowane w domu, czyli równie wartościowe, ale bez wysiłku związanego z gotowaniem. Dzięki temu mogą zaoszczędzić czas i wykorzystać go tak, jak lubią najbardziej – mówi Jakub Malec, Sustainable Food Manager w Grupie Żabka.
Bogactwo smaków Szamamm
Szeroka różnorodność dań Szamamm sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. W ofercie znajdują się m.in. tradycyjne dania kuchni polskiej, takie jak Pierogi ruskie ze smażoną cebulką czy Filet z kurczaka z warzywnym purée. Marka proponuje też różne warianty dań inspirowanych najnowszymi kulinarnymi trendami lub stworzonych z myślą o specjalnych okazjach w ciągu roku, jak zupa tajska, jesienny Foodini Odporność czy Meeega serowy Mac’n’cheese. Szamamm oferuje także produkty w 100% roślinne, oznaczone charakterystycznym jasnozielonym logo. Wśród nich jest np. Roślinne gnocchi szpinakowe z parowanymi warzywami i kremowym sosem.
Aby ułatwić klientom znalezienie ulubionego dania, szata graficzna marki Szamamm została odświeżona. Uproszczone zostało logo – czerwone koło z białym napisem „Szamamm” zastąpiło wcześniejsze owalne tło. Opakowania zyskały również nową formę prezentacji – danie przedstawiane jest na połowie talerza, a opis stał się bardziej czytelny. Ponadto rozpoczęto testy kolorowych tacek cPET, które w minimum 70% pochodzą z recyklingu, co przyczynia się do zmniejszenia użycia pierwotnego plastiku.
Wypowiedzi wideo przedstawicieli Żabka Polska i Hilton Foods Poland dot. dań gotowych (do wykorzystania w publikacjach), znajdują się pod linkiem:
Odczarujmy dania gotowe! - YouTube
Źródło: Żabka
Fot: mat. prasowe