Jak pokazują badania, aż 80% konsumentów deklaruje zwiększenie wydatków na zdrowie i zdrowe jedzenie. * Dlatego nowa linia Almette lekki to odpowiedź marki na potrzeby osób, które stawiają na aktywny styl życia, są zainteresowane zdrowym odżywianiem i cechuje je dbałość o sylwetkę. Warto wiedzieć, że nazwę ‘lekki’ wybrali sami konsumenci w specjalnym badaniu ilościowym.**
Almette lekki jest… naprawdę lekki!Almette lekki, jak każdy serek twarogowy Almette, powstaje z naturalnych składników, a jego puszysta konsystencja gwarantuje 100% przyjemności z jedzenia. Nie znajdziemy w nim zagęstników ani konserwantów, ma obniżoną zawartość tłuszczu, a podwyższoną białka – w przypadku wariantu naturalnego 45%, a w przypadku wersji z ziołami 49% energii produktu pochodzi właśnie z białka.
- Zauważamy wysoką motywację konsumentów do wyboru produktów „lekkich”, uważanych za bardziej lekkostrawne. Wiemy, że coraz więcej z nich preferuje obniżoną zawartość tłuszczu i zwraca się ku opcjom wysokobiałkowym. Almette lekki – naturalny i z ziołami – idealnie wpisują się w te trendy i pozwalają nam dotrzeć do osób o różnych cechach demograficznych, które łączy ‘potrzeba zdrowego życia’. Ponadto puszyste sery twarogowe doskonale uzupełniają ofertę ‘diet specjalnych’ marki Almette, do których dotychczas należały warianty kozi i bez laktozy – mówi Sylwia Zimna, Młodszy Kierownik Almette.
Almette lekki (150g), cena 5,99 zł
*Accenture, 2022
**Badanie ilościowe, Almette special benefits, Experience Institute, Luty 2024
Źródło: Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe