Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Strategia Bakallandu – trendy i nowości
Bakalland to jedna z wiodących marek zdrowych przekąsek w Polsce. Jakie strategie wpłynęły na jej rozpoznawalność?
Rozwój Bakallandu to efekt strategii opartej na innowacyjności, wysokiej jakości oraz dostosowaniu do zmieniających się potrzeb konsumentów. Ważnym momentem był rebranding w 2023 roku, który wzmocnił wizerunek marki jako eksperta w kategorii bakalii dzięki nowej identyfikacji wizualnej i komunikacji.
Rozwinęliśmy ofertę przekąsek. Wprowadziliśmy smakowe pistacje, nerkowce i nowe mieszanki bakaliowe. Doskonałym przykładem skutecznej ekspansji produktowej była także współpraca z marką Wedel – połączenie bakalii z kultową czekoladą spotkało się z entuzjazmem konsumentów. Takie działania odpowiadają na potrzeby rynku oraz kształtują trendy w zdrowych przekąskach.
Rynek zdrowych przekąsek dynamicznie się zmienia. Jak Bakalland dostosowuje ofertę do rosnących oczekiwań konsumentów?
Rynek zdrowych przekąsek dynamicznie się rozwija, a konsumenci częściej wybierają produkty o prostym składzie i wysokiej wartości odżywczej. W FoodWell (właściciel marki Bakalland) uważnie obserwujemy te zmiany, a także aktywnie je kreujemy. Dzięki badaniom rynku i analizie trendów stale udoskonalamy nasze portfolio, wprowadzając rozwiązania oparte na naturalnych składnikach. Stawiamy na transparentność, dostosowując produkty do oczekiwań konsumentów, a innowacyjność to część naszego DNA.
Jakie wartości stoją za marką Bakalland i w jaki sposób wpływają na wybór składników oraz produkcję zdrowych przekąsek?
Marka Bakalland odpowiada na rosnące oczekiwania konsumentów wobec zdrowych przekąsek. Konsekwentnie rozwijamy portfolio produktów o czystym składzie, bez zbędnych dodatków. Nasze podejście opiera się na rzetelnej selekcji surowców oraz innowacjach zgodnych z trendami żywieniowymi. Hasło „Jesz, co dobre” zobowiązuje – oferujemy produkty, które łączą walory odżywcze z doskonałym smakiem, wspierając świadome decyzje żywieniowe naszych konsumentów.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.