Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Milka Biscoff debiutuje na rynku, czyli efekt współpracy Mondelez i Lotus Bakeries
Milka Biscoff debiutuje na rynku, czyli efekt współpracy Mondelez i Lotus Bakeries
Czwartek, 24 kwietnia 2025
Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym produktem w postaci czekolady Milka Biscoff. To rezultat współpracy między firmami Mondelez International i Lotus Bakeries, które wspólnie stworzyły unikalne połączenie aksamitnej, alpejskiej czekolady Milka z charakterystycznie kruchymi ciasteczkami Biscoff.
Milka Biscoff - efekt globalnego partnerstwa dwóch gigantów
Na początku kwietnia marka Milka zaskoczyła konsumentów wyjątkową nowością - czekoladą Milka Biscoff, czyli innowacyjnym połączeniem delikatnej, alpejskiej czekolady Milka z kultowymi, karmelizowanymi ciasteczkami Biscoff. To efekt strategicznej współpracy dwóch globalnych gigantów - Mondelez International i Lotus Bakeries - którzy postanowili połączyć swoje ikoniczne marki, by tworzyć innowacje odpowiadające na zmieniające się potrzeby konsumentów. Połączenie delikatności czekolady Milka z wyrazistym smakiem ciasteczek Biscoff to odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów oryginalnymi połączeniami. Milka Biscoff dostępna jest wyłącznie w sieci sklepów Żabka, co czyni ją limitowaną propozycją dla miłośników nowych smaków.
Polacy kochają czekoladę - rynek rośnie, a konsumenci szukają nowości
Rynek czekolady w Polsce notuje dynamiczny wzrost wartościowy, a dane rynkowe jednoznacznie wskazują, że Polacy nie tylko kochają czekoladę, ale też z entuzjazmem sięgają po nowości. Według analiz Nielsen, aż 25% konsumentów aktywnie poszukuje nowych marek i produktów, co czyni segment czekoladowy niezwykle chłonnym i otwartym na innowacje. Produkty czekoladowe przynajmniej raz w roku trafiają do koszyka zakupowego ponad 99% Polaków, a klasyczne tabliczki czekolady - do ponad 95%. To wyraźny sygnał dla producentów i detalistów: słodkie nowości to nie tylko trend, ale realna szansa na wzrost sprzedaży i budowę lojalności konsumenckiej.
Kampania promująca premierę Milka Biscoff
Wprowadzeniu Milka Biscoff na rynek towarzyszy intensywne wsparcie marketingowe. Marka zaplanowała kampanię digital, która obejmie działania w mediach społecznościowych oraz przestrzeni online, ukierunkowane na budowanie świadomości nowego produktu i angażowanie konsumentów. Oprócz działań cyfrowych zaplanowano również niestandardowe formy wsparcia - w tym aktywacje outdoorowe oraz sampling, który pozwoli konsumentom osobiście poznać nowy smak i doświadczyć go w wyjątkowy, angażujący sposób.
Za aktywację z influencerami odpowiedzialna jest agencja LiquidThread. Zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry. Agencja Ogilvy odpowiada za kreację, a także wraz z agencją Event Factory przygotowała event i maszyny vendingowe. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.