Kampanię, która potrwa do 7 maja 2025 r., prowadzi dom mediowy Value Media. Jej kluczowym elementem jest utrzymany w lekkim, humorystycznym tonie 30-sekundowy spot reklamowy, którego koncepcję kreatywną opracowała agencja Feeders. Film,
dostępny na platformie YouTube, przedstawia klientkę, która z myślą o zamówieniu przejazdu... zjawia się w sklepie Żabka. Ten nietypowy pomysł prowadzi do zabawnego dialogu z ekspedientką i pokazuje nową funkcję aplikacji – możliwość zamawiania taksówki wprost z poziomu Żappki, bez konieczności posiadania osobnego konta w FREENOW.
W ramach kampanii powstały również kreacje statyczne, wykorzystywane w kanałach własnych sieci. Kluczową rolę pełni tutaj Żabka Ads – rozwijane przez sieć narzędzie, umożliwiające prowadzenie kampanii reklamowych blisko decyzji zakupowej. W ramach obecnej kampanii nośniki Żabka Ads wspierają działania promocyjne we wszystkich miastach, w których dostępne są usługi FREENOW. Ich siłą jest szeroki zasięg – obecnie w sieci działa już ponad 2800 cyfrowych ekranów, wyświetlających treści reklamowe w sklepach i ich otoczeniu.
Z Żappką w trasę – i po nagrodyZ kampanią powiązana jest również akcja promocyjna skierowana do użytkowników aplikacji. W siedmiu miastach – Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Rzeszowie i Lublinie – kursują oznakowane logotypami Żabki pojazdy FREENOW. Każdy przejazd takim autem, zamówionym z poziomu Żappki, nagradzany jest kuponem na hot doga, który można odebrać za 1 żappsa.
To jednak nie wszystko. Każdy z 10,7 mln użytkowników Żappki otrzymał również dostęp do kuponu promocyjnego „Rabat 40% na przejazd FREENOW (maksymalnie 12 zł)” w zamian za 200 żappsów. Jedna osoba może odebrać jeden kupon, a oferta obowiązuje do wyczerpania puli lub do 7 maja 2025 r. Kupon można aktywować bezpośrednio podczas zamawiania przejazdu.
Źródło: Żabka Polska
Fot: mat. prasowe