Oficjalne rozpoczęcie współpracy Bakallandu z Motorem Lublin, jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów sportowych na Lubelszczyźnie, nastąpi 26 kwietnia podczas meczu lubelskiej drużyny z Cracovią i potrwa co najmniej do końca sezonu.
Współpraca stanowi naturalne przedłużenie zaangażowania marki w lokalne inicjatywy. To także spójne nawiązanie do jej oferty – zdrowe przekąski, batony zbożowe, musli i granole idealnie wpisuje się w aktywność sportową.
- Kooperacja z Motorem to dla nas coś więcej niż tylko sponsoring – to symbol lokalnego partnerstwa, które opiera się na wspólnych wartościach, takich jak ambicja, pasja i dążenie do rozwoju. Wierzymy, że tylko dzięki współpracy biznesu, sportu i społeczności lokalnej możliwe jest budowanie silnego, zintegrowanego i odpowiedzialnego otoczenia, w którym każdy ma szansę na rozwój, zarówno na boisku, jak i poza nim - podkreśla Marian Owerko, założyciel i Przewodniczący Rady Nadzorczej FoodWell Sp. z o.o.
Inwestycje w region i ludziZaangażowanie firmy w życie regionu ma przede wszystkim wymiar gospodarczy. W Janowie Podlaskim działa największy zakład produkcyjny Bakalland, który aktualnie zwiększa zatrudnienie do 350 osób. Firma prowadzi aktywną rekrutację w działach: produkcyjnym, badań i rozwoju (R&D) oraz kontroli jakości, dając szansę wykwalifikowanym specjalistom z regionu na pracę w organizacji o międzynarodowym zasięgu.
– Wierzymy w potencjał regionu Lubelszczyzny – ludzi, energię i możliwości. Rozwijając fabrykę w Janowie Podlaskim, chcemy tworzyć nie tylko produkty, ale i wartościowe miejsca pracy – dodaje Prezes Marian Owerko.