Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Carrefour promuje majówkę w stylu NoLo
Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Carrefour Polska przed nadchodzącą majówką rozszerzył swoją ofertę bezalkoholowych napojów No-Lo. W asortymencie sieci pojawiły się właśnie nowe produkty, które nie zawierają alkoholu, ale oferują pełnię smaku popularnych drinków i koktajli smakowych. Rozszerzona oferta obejmuje 10 produktów 0% przeznaczonych dla dorosłych. Nowości dostępne są w ponad 300 własnych i franczyzowych sklepach Carrefour w całej Polsce.
Od kwietnia klienci Carrefour mogą cieszyć się jeszcze większym wyborem mocktaili, czyli bezalkoholowych koktaili, które idealnie wpisują się w rosnący trend niepicia alkoholu. Badanie przeprowadzone przez SW Research w listopadzie ubiegłego roku pokazuje, że 40,3% osób do 24. roku życia ograniczyło spożycie alkoholu, a w grupie wiekowej 25–34 lata, obejmującej część pokolenia Z i Y, aż 51% respondentów zadeklarowało zmniejszenie konsumpcji tego rodzaju używki. Co więcej, 10% badanych całkowicie zrezygnowało z jego spożywania. Nowa gama bezalkoholowych napojów odzwierciedla te zmieniające się oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej wybierają świadomy i bardziej zdrowy styl życia.
Ekskluzywne nowości na sklepowych półkach
Wśród nowości na szczególną uwagę zasługują produkty marki Groove dostępnej na wyłączność w sklepach Carrefour. Marka ta oferuje produkty inspirowane popularnymi koktajlami, ale z zerową zawartością alkoholu. Klienci mogą spróbować takich wariantów jak Cuba Libre, Whisky & Cola, Orange Spritz, Cosmopolitan czy Strawberry Daiquiri, wszystkie w wersji NoLo. Linia Groove dostępna jest na wyłączność w Carrefour do końca maja. Jeszcze przed wakacjami na sklepowych półkach pojawią się także produkty marki Funky Voda, która wprowadza alternatywę dla klasycznych drinków, takich jak French 75, Hugo czy Bramble w 100% bez alkoholu.
- Rosnące zainteresowanie produktami bezalkoholowymi wśród młodszych pokoleń, świadczy o zmieniających się preferencjach konsumentów, którzy coraz częściej poszukują zdrowszych i nowocześniejszych alternatyw dla tradycyjnych napojów alkoholowych. W odpowiedzi na te trendy, postanowiliśmy znacząco rozszerzyć naszą ofertę mocktaili, czyli produktów NoLo, tak często poszukiwanych w okresie majówkowym. Prowadzimy intensywne prace nad wprowadzaniem nowych, innowacyjnych produktów w tej kategorii oraz wzmacniamy naszą strategię promocyjną, co pozwoli nam dalej budować naszą pozycję lidera w zakresie nowości oraz produktów bezalkoholowych na polskim rynku - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
Odpowiedź na Światowe Trendy
Carrefour, dążąc do bycia liderem innowacji w sektorze detalicznym, nie tylko odpowiada na globalne zmiany w konsumpcji alkoholu poprzez rozszerzenie linii produktów No-Lo, ale również kreuje nowe standardy w branży. Dzięki wyłącznym produktom, sieć umacnia swoją pozycję jako dostawca najszerszego wyboru nowoczesnych rozwiązań dla świadomych konsumentów.
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.