Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Hochland nie próżnuje, jeśli chodzi o nowości produktowe!

Kategorie produktów

Hochland nie próżnuje, jeśli chodzi o nowości produktowe!

Wtorek, 13 maja 2025 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 05/231. Maj 2025
Kategoria serów wyróżnia się dużą różnorodnością – zarówno pod względem smaków, formatów, jak i okazji konsumpcji. Podobnie zróżnicowane jest portfolio Hochland Polska. Rok 2025 dopiero się rozpędza, ale już widać, że Hochland nie próżnuje, jeśli chodzi o nowości produktowe. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska.
2024 rok był czasem świętowania wyjątkowego jubileuszu – Hochland Polska obchodził 30-lecie działalności w Polsce. Jakie były najważniejsze cele kampanii jubileuszowej?

W ramach prowadzonych działań jedną z kluczowych inicjatyw była implementacja istotnych zmian wizerunkowych marki Hochland. Wprowadziliśmy nowoczesne i spójne opakowania serów kremowych topionych Hochland, które wyróżniają się na rynku. Zmiany te były wspierane działaniami komunikacyjnymi zarówno przy półce sklepowej, jak i w mediach. W ciągu trzech dekad Hochland Polska stał się jednym z wiodących graczy w branży mleczarskiej, wprowadzając innowacyjne kategorie produktowe oraz budując silną relację z konsumentami, co przyczyniło się do zmian w ich nawykach żywieniowych. Najważniejszym celem kampanii prowadzonej w jubileuszowym okresie było podkreślenie, że niezmiennie utrzymujemy silną pozycję rynkową dzięki inwestycjom w nasze marki, bliskiej współpracy z klientami – sieciami handlowymi oraz dystrybutorami – a także strategicznej współpracy z dostawcami mleka.

Kategoria serów wyróżnia się dużą różnorodnością – zarówno pod względem smaków, formatów, jak i okazji konsumpcji. Jak obecnie zmieniają się preferencje konsumentów?

W najbliższym czasie będziemy mieć do czynienia z kontynuacją trendu związanego z rosnącymi wymaganiami konsumentów dotyczącymi jakości, innowacyjności i zrównoważonego rozwoju. Trendy, takie jak rozwój produktów funkcjonalnych, zmieniające się preferencje smakowe, ekologia oraz wygodne rozwiązania konsumpcyjne będą kształtować rynek, a my – jako jeden z liderów rynku serów w Polsce – będziemy odpowiadać na te zmiany, inwestując w innowacje i odpowiedzialność środowiskową.

Widać, że Hochland nie próżnuje, jeśli chodzi o nowości produktowe. Na rozwoju których marek będzie skupiała się firma?

W 2025 roku zaplanowaliśmy rozszerzenie oferty produktowej we wszystkich kluczowych markach: Hochland, Almette i Valbon. Nowe propozycje będą odpowiadać zarówno na aktualne trendy konsumenckie, jak i rosnące zapotrzebowanie na produkty premium oraz funkcjonalne. Konsumenci coraz częściej poszukują wysokiej jakości, na co firma Hochland odpowiada w pełni, oferując produkty marki Valbon. W naszej ofercie, oprócz klasycznych wariantów camembert i brie, proponujemy w tym roku dwie nowości – jedyne na polskim rynku sery camembert w posypkach: śródziemnomorskiej i z pieprzem. Kolejnym kierunkiem rozwoju jest silny trend dotyczący zdrowia i dobrostanu. Odpowiedzią na niego będą również nowości Almette – dwa warianty Almette lekki: naturalny i z ziołami. Patrząc na perspektywy rozwoju rynku sera w Polsce, wzrost będzie napędzany także przez wprowadzanie nowych formatów i smaków. Dlatego też marka Hochland w pełni odpowiada na tę potrzebę – w tym roku pojawią się nowości w limitowanych edycjach: Krążek Hochland Snack&Dip z intensywnymi smakami sosu serowego i jalapeño, które dają wiele możliwości do eksperymentowania w kuchni.

Jak wygląda digitalowa strategia Hochland?

Proces digitalizacji obejmuje wszystkie obszary działalności – od produkcji po analizę danych – co umożliwia nam optymalizację procesów, zwiększenie efektywności operacyjnej i dynamiczne dostosowywanie się do zmieniających się warunków rynkowych. Zgodnie z globalnymi trendami, coraz większy nacisk kładziemy na wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) w kluczowych obszarach działalności. Technologie AI umożliwiają nam m.in. optymalizację łańcucha dostaw poprzez prognozowanie popytu i automatyzację procesów logistycznych, personalizację oferty dzięki analizie danych konsumenckich oraz dostosowywaniu produktów do zmieniających się preferencji klientów, a także zwiększenie efektywności operacyjnej poprzez monitorowanie i predykcję pracy urządzeń produkcyjnych, co minimalizuje przestoje i koszty utrzymania.

Jakie są kluczowe priorytety i wyzwania rynkowe na rok 2025?

Branża serowa będzie musiała sprostać wyzwaniom wynikającym z niestabilności rynku mleka, zagrożeń epidemiologicznych oraz rosnących kosztów i regulacji. W tych warunkach kluczowe będą: elastyczność operacyjna, strategiczna współpraca z dostawcami, inwestycje w innowacyjne technologie oraz umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się warunki rynkowe. Grupa Hochland umacnia swoją pozycję na rynku serów w Polsce, realizując ambitne plany dzięki konsekwentnej strategii opartej na innowacjach, jakości i zrównoważonym rozwoju.

Dziękuję za rozmowę.
Monika Książek




tagi: Hochland , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51