Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 GLS Poland i Żabka łączą siły
GLS, jedna z wiodących firm logistycznych w Europie, rozpoczęła współpracę z siecią Żabka, liderem na rynku rozwiązań convenience, korzystając z technologicznego wsparcia Pointpack. Paczki GLS można już odbierać i zwracać w blisko 11,5 tys. sklepów partnerskiej sieci.
Out-of-home
Zwiększenie sieci out-of-home przez GLS Poland to odpowiedź na rosnące oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują wygodnych i efektywnych rozwiązań logistycznych. Paczki można odbierać i zwracać w godzinach otwarcia sklepów Żabka, co znacząco ułatwia korzystanie z usług w dogodnym dla klientów czasie. Przesyłki mogą czekać na odbiór przez konsumentów aż do 7 dni. Dzięki nawiązanej przez GLS Poland współpracy z Żabką, łączna liczba punktów odbioru i zwrotu przesyłek oraz automatów paczkowych powiększyła się o blisko 11,5 tys. i łącznie wynosi ponad 24 tys. lokalizacji w samej Polsce.
W całej Europie paczki GLS będzie można odebrać lub zwrócić w ponad 100 tys. punktów i automatów.
„Nawiązanie współpracy z GLS Poland to dla nas istotny krok w kierunku dalszego rozwoju oferty usług dostępnych w naszych sklepach. To partnerstwo pozwala nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, oferując im wygodny dostęp do usług kurierskich w blisko 11,5 tys. lokalizacji w całej Polsce. Wierzymy, że integracja usług logistycznych z codziennymi zakupami to kierunek, który realnie podnosi komfort życia naszych klientów i wzmacnia pozycję Żabki jako lidera rynku convenience” – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Żabka Polska
GLS Poland, dzięki licznym partnerstwom, umożliwia nadawanie oraz odbiór przesyłek zarówno w lokalnych sklepach i zakładach usługowych jak i również w innych popularnych sieciach i punktach usługowych, takich jak: Lidl, Delikatesy Centrum, ABC, Lewiatan, Kolporter, Duży Ben, Martes Sport, Shell, Kaufland, Groszek, Carrefour oraz Auchan.
„Współcześni konsumenci oczekują możliwości załatwienia wielu spraw w jednym miejscu – odbioru paczki, jej zwrotu czy zrobienia zakupów. Rozwiązania typu out-of-home zdobywają coraz większą popularność, ponieważ idealnie odpowiadają na te potrzeby. Współpraca z Żabką pozwala nam znacząco rozwinąć sieć punktów odbioru i nadawania paczek, co umożliwia jeszcze lepsze spełnianie oczekiwań zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Dzięki temu partnerstwu oferujemy jeszcze większą elastyczność, wygodę i oszczędność czasu” – podkreśla Sebastian Mazurowski, kierownik ds. rozwoju sieci Szybka Paczka w GLS Poland.
Działania wdrożeniowe wspiera Pointpack, integrator technologiczny usług kurierskich. Poprzez platformę IT Pointpack łączy system GLS z sieciami handlowymi i zapewnia wsparcie operacyjne w celu połączenia tzw. „pierwszej i ostatniej mili” w procesie dostawy przesyłek.
„Cenimy współpracę z dynamicznymi i innowacyjnymi partnerami, takimi jak Żabka i GLS Poland. Dzięki naszym zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym, integrującym sieci detaliczne z usługami kurierskimi, zapewniamy efektywną i skuteczną obsługę przesyłek. Przekłada się to na wyższą jakość usług, zwiększoną niezawodność oraz optymalizację procesów logistycznych. Wspólnie podnosimy standardy dostaw, jednocześnie ułatwiając nadawanie i odbieranie przesyłek klientom” – zaznacza Karolina Antas, Business Development Manager PointPack.
Dodatkowo w październiku ubiegłego roku firma GLS Poland nawiązała współpracę z Orlen, w wyniku której udostępniono klientom aż 6 tys. automatów paczkowych w całej Polsce. Ta współdzielona sieć działa całodobowo przez siedem dni w tygodniu, umożliwiając wygodne nadawanie i odbieranie przesyłek o dowolnej porze.
Globalne zasięgi
Obecnie GLS oferuje ponad 100 tys. punktów odbioru przesyłek w 20 krajach Europy oraz dostawy pod same drzwi na całym świecie. Ta komplementarność usług pozwala na wygodne zarządzanie logistyką i swobodny dostęp do wielu międzynarodowych rynków dla polskich klientów biznesowych oraz indywidualnych.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.