Skonsolidowany zysk Grupy z działalności operacyjnej wyniósł 216 mln zł w porównaniu z 188 mln zł w analogicznym okresie roku 2009 a skonsolidowany dochód całkowity 159 mln zł w porównaniu z kwotą 130 mln zł w roku 2009. W 2010 roku polski rynek piwa utrzymywał tendencję spadkową (chociaż spadek był mniejszy niż w 2009 r.), co spowodowało 3,0 proc. zmniejszenie skonsolidowanych przychodów netto ze sprzedaży Grupy do wysokości 1 729 mln zł.
Pomimo kurczącego się rynku piwa, eksport produktów Grupy zwiększył się o ponad 30 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2009 r. i był to wynik wyższy niż średnia dla całości eksportu polskich piw. Największa dynamikę wzrostu zanotowały marki Żywiec i Warka. Stany Zjednoczone, Niemcy, Francja i Kanada pozostają największymi rynkami eksportowymi Grupy.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Żywiec ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...