Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Grupa Eurocash prezentuje nową ofertę dla detalistów
Grupa Eurocash prezentuje nową ofertę dla detalistów
Poniedziałek, 14 lipca 2025
Grupa Eurocash uruchamia dwa nowe programy dla swoich partnerów detalicznych: Ligę Niskich Cen oraz Ligę Twardych Graczy. Kluczowym celem inicjatyw jest zapewnienie stabilnych cen w handlu lokalnym, budowanie lojalności oraz wzmocnienie konkurencyjności właścicieli niezależnych sklepów na coraz bardziej wymagającym rynku.
Niezmiennym celem Grupy Eurocash jest wspieranie detalistów w spełnianiu rosnących oczekiwań konsumentów.
– Od trzydziestu lat wspieramy rozwój handlu w Polsce i doskonale rozumiemy wyzwania, przed którymi dziś stoją właściciele sklepów. W obecnej sytuacji rynkowej najważniejsze są konkretne, skuteczne narzędzia, które pomagają utrzymać klientów i konkurować z największymi sieciami. Programy, które wdrażamy, to odpowiedź na te potrzeby: oferujemy partnerom m.in. dostęp do stabilnych warunków zakupowych przy regularnych marżach połączonych z możliwością zaoferowania takich cen detalicznych, które konsumenci widzą w największych sieciach handlowych. To realne wsparcie w budowaniu konkurencyjności i wzmacnianiu pozycji lokalnych sklepów w ich społecznościach – podkreśla Marcin Celejowski, członek zarządu odpowiedzialny za obszar zakupów handlowych.
Stałe ceny jako priorytet
Liga Niskich Cen to program gwarancji maksymalnych cen detalicznych na najpopularniejsze produkty – m.in. nabiał, wędliny, napoje, słodycze czy alkohol. Przedsiębiorcy, którzy do niego przystępują, zobowiązują się do utrzymania określonych maksymalnych cen brutto, przy jednoczesnej gwarancji stałej ceny zakupu topowych produktów FMCG w hurtowniach Grupy Eurocash w danym miesiącu, również z dowozem. Zakres produktów objętych gwarancją niskich cen wynosi od 300 do 700 pozycji – w zależności od formatu sklepu. Asortyment dobierany jest na podstawie analizy rotacji i potencjału sprzedażowego, a docelowo lista ma objąć nawet 1000 produktów.
Program został uruchomiony w kwietniu 2025 roku po rocznym pilotażu, w którym udział wzięło ponad 1000 sklepów. Obecnie korzysta z niego już blisko 4 tysiące placówek. Program działa w oparciu o EuroPlatformę, nowoczesny ekosystem udostępniany detalistom przez podmioty Grupy Eurocash. Dla nowych klientów przygotowano pakiet benefitów pozwalających znacząco obniżyć koszty integracji z systemem.
Program lojalnościowy dla klientów hurtowych
Grupa Eurocash, swoim klientom hurtowym, zaprezentowała również program lojalnościowy – Ligę Twardych Graczy. Jego celem jest wzmacnianie relacji z przedsiębiorcami oraz nagradzanie ich za systematyczną i trwałą aktywność zakupową. Uczestnicy zdobywają wirtualną walutę – tzw. EUROzłotówki – które mogą wymieniać na nagrody z katalogu dostosowanego do potrzeb właścicieli sklepów: od wyposażenia i sprzętu, przez rabaty na zakupy, po nagrody osobiste. Program jest otwarty dla właścicieli sklepów detalicznych i docelowo może objąć nawet 34 tys. klientów Eurocash Dystrybucja i Cash&Carry.
– W tak konkurencyjnym i dynamicznym otoczeniu jak handel detaliczny, lojalność staje się kluczowa. Liga Twardych Graczy to narzędzie wspierające budowanie długofalowych relacji z przedsiębiorcami – poprzez nagradzanie za systematyczną współpracę i konkretne działania zakupowe. To także narzędzie, które pozwala nam lepiej rozumieć realia pracy właścicieli sklepów. Dzięki analizie aktywności w programie możemy szybciej reagować na potrzeby, tworzyć trafniejsze oferty i skuteczniej wspierać ich w codziennych wyzwaniach – mówi Tomasz Polański, członek zarządu odpowiedzialny za segment hurtowy.
Szczególną rolę w programie odgrywają jego ambasadorzy – Joanna Jędrzejczyk i Bartosz Kurek. Znani sportowcy inspirują przedsiębiorców do aktywnego rozwoju swoich firm i codziennego podejmowania wyzwań, z jakimi mierzą się „twardzi gracze” polskiego handlu.
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.