Kolonia ponownie stała się światową stolicą przemysłu spożywczego i miejscem spotkań ponad 140 tys. odwiedzających z branży z prawie 200 krajów świata. Dzięki 94-procentowemu udziałowi gości zagranicznych targi ANUGA wyznaczają nowe standardy pod względem międzynarodowości i znaczenia dla branży.
Od 4 do 8 października br. w halach wystawowych targów Kölnmesse w Kolonii, swoje produkty prezentuje ponad 8 tys. wystawców ze 110 krajów świata. Polskie produkty promuje ponad 270 firm.
Tradycyjnie już o oprawę prasową oraz informacyjną na targach zadbała nasza redakcja. Magazyn Food from Poland dostępny jest na naszym stoisku prasowym w hali nr 5 a także dystrybuowany jest pośród odwiedzających w pozostałych lokalizacjach targowych.
Zapraszamy!
tagi: anuga , targi , food from poland , hurt & Detal , wystawa ,
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...
Noty korygujące i duplikaty faktur w KSeF – co się zmienia po wdrożeniu e-faktur?Wejście w życie Krajowego Systemu e-Faktur znacząco zmienia...
MŚP mają poważne braki w kompetencjach AIOgraniczenia budżetowe, brak strategii cyfrowej i niechęć do...
Polska przegrywa wyścig o ukraińskich pracowników z Niemcami i BeneluksemBrak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...