Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Żabka świętuje otwarcie 12 000. sklepu w Polsce
Żabka świętuje kolejny kamień milowy w historii swojego rozwoju, którym jest otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Placówka została uruchomiona 27 października 2025 r. w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 20A. To istotny krok w rozwoju sieci, która deklaruje, że do 2028 r. będzie otwierać 1300 sklepów rocznie.
Od 27 lat Żabka konsekwentnie rozwija w Polsce format convenience, dostarczając klientom szybkie i wygodne rozwiązania, które oszczędzają ich czas. Dziś sieć współpracuje z ponad 10 000 franczyzobiorców, a rocznie planuje otwierać 1300 nowych sklepów. Żabka to nie tylko lider segmentu convenience, lecz także marka rozpoznawalna i lubiana przez miliony Polaków, stale dostosowująca ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów i przedsiębiorców.
– Otwarcie 12 000. sklepu ma dla nas ważne znaczenie symboliczne, które dowodzi, że nasz model convenience odpowiada na oczekiwania współczesnych klientów i naszych franczyzobiorców. To dowód konsekwentnej realizacji strategii, dzięki której dziś znajdujemy się u progu jeszcze większego przyspieszenia naszego rozwoju. Na początku października zadeklarowaliśmy, że do 2028 roku będziemy rocznie otwierać 1300 sklepów - mówi Adam Manikowski, CEO jednostki biznesowej Żabka Polska. – Żabka to dziś znacznie więcej niż sklep. To miejsce spotkań, a nowa krakowska placówka jest przykładem innowacji, które wdrażamy w odpowiedzi na konkretne potrzeby naszych konsumentów – dodaje.
Nowy sklep łączy w sobie cechy charakterystyczne dla formatu Żabki: bliskość, wygodę i kompleksowość usług, połączone z nowymi rozwiązaniami gastronomicznymi i technologicznymi. Placówka oferuje szeroką gamę produktów spożywczych, świeże przekąski i napoje, a także dostęp do usług, takich jak odbiór paczek, opłaty rachunków czy zakup biletów komunikacji miejskiej. W 12 000. sklepie klienci mogą także spróbować pizzy z jedynego w sieci specjalistycznego pieca do jej wypieku, posiadającego kamienie szamotowe, które zapewniają idealną chrupkość przygotowywanej w nim przekąski. Dzięki dwóm podwójnym komorom możliwe jest przygotowanie do 4 porcji jednocześnie, co optymalizuje czas oczekiwania klientów, chcących złożyć większe zamówienie.
Franczyzobiorcą nowego sklepu jest Dmytro Mykhalchuk. Jak przyznaje, prowadzenie sklepu to dla niego nowa odpowiedzialność, ale też początek ciekawej, zawodowej przygody. W przygotowaniu sklepu mógł liczyć na wsparcie sieci, od kompleksowych szkoleń po pomoc partnera ds. sprzedaży, co pozwoliło mu z powodzeniem rozpocząć działalność.
– To dla mnie nowe doświadczenie i ogromna satysfakcja, że mogę być częścią tak wyjątkowego projektu. Cieszę się, że dzieje się to właśnie w Krakowie – mieście pełnym historii, energii i ludzi, którzy potrafią docenić dobre jedzenie. Mam nadzieję, że każdy, kto zajrzy do sklepu, chętnie będzie tu wracał – mówi Dmytro Mykhalchuk, franczyzobiorca sklepu Żabka przy ul. Grzegórzeckiej 20A w Krakowie.
Sieć Żabka rozwija swoją obecność w całym kraju, obejmując zarówno duże miasta, takie jak Kraków, jak i mniejsze miejscowości. Model franczyzowy oferowany przez firmę wspiera lokalną przedsiębiorczość, zapewniając partnerom biznesowym kompleksowe rozwiązania umożliwiające szybkie rozpoczęcie działalności. Sieć oferuje franczyzobiorcom gotowy, wyposażony w towar, meble i sprzęt sklep, dostęp do szkoleń oraz nowoczesnych narzędzi cyfrowych wspierających codzienną działalność operacyjną. Dzięki temu każdy przedsiębiorca może prowadzić biznes w sprawdzonym modelu, korzystając z doświadczenia i zaplecza jednej z największych sieci convenience w Europie.
Brak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.