Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Za nami gala z okazji 40-lecia marki Dilmah

Wiadomości

Za nami gala z okazji 40-lecia marki Dilmah

Piątek, 31 października 2025
23 października w Warszawie odbyło się uroczyste wydarzenie „Dilmah – The Future of Tea”. Celebracja 40-lecia marki z udziałem CEO – Dilhana C. Fernando oraz jego syna Amrita Fernando – przedstawicieli drugiej i trzeciej generacji rodziny, która stworzyła Dilmah – jedną z najbardziej cenionych marek herbacianych. Gala organizowana przez Gourmet Foods, wyłącznego dystrybutora marki Dilmah w Polsce, przyciągnęła uwagę przedstawicieli biznesu, mediów oraz influencerów.
Wiele twarzy herbaty

Podczas spotkania eksperci dzielili się wiedzą m.in. na temat różnorodności gatunków herbaty, wpływu terroir (zespołu czynników środowiskowych) na jej charakter, a także prozdrowotnych właściwościach naparu. Zaprezentowano linie produktów do sprzedaży detalicznej oraz autorskie rozwiązania, które pomagają tworzyć wyjątkowe doświadczenia gości w świecie HoReCa. 

40 lat to dla Dilmah wyjątkowy jubileusz i podsumowanie niezwykłej historii. W trakcie czterech dekad zmieniło się wiele: globalne i lokalne trendy czy nawyki konsumentów, ich zwyczaje i rytuały w obszarze picia herbaty.

Niezmienne pozostały jednak wartości marki – szacunek do natury, która pozwala tworzyć herbaty najwyższej jakości, oraz do ludzi, dzięki którym może oferować produkty tworzone z pasją i odpowiedzialnością. Dzięki brakowi kompromisów w zakresie jakości i wartościom, które przyświecają marce, Dilmah niezmiennie wyznacza standardy w kategorii herbat premium. Oferuje szerokie portfolio produktów, w którym każdy miłośnik herbaty single origin znajdzie smak idealnie dopasowany do swoich upodobań.

Podczas gali goście wysłuchali wystąpienia CEO Dilmah – Dilhana C. Fernando, który z pasją i oddaniem opowiadał o ambitnych planach rozwoju marki, odwadze w tworzeniu innowacji, ale też o historii i fundamentach Dilmah: odpowiedzialności i trosce o ludzi oraz środowisko. To brand przyszłości – nie tylko w obszarze kreowania nowych produktów, smaków i trendów, lecz także w zakresie działalności ekologicznej i charytatywnej. Oferuje ciągłe wsparcie dla całej społeczności Sri Lanki – w zgodzie z tradycjami i wartościami będącymi istotną częścią zobowiązania założyciela marki – Merrilla J. Fernando, by minimum 15% zysków przed opodatkowaniem przekazywać na realne działania poprawiające jakość życia mniej uprzywilejowanych ludzi zgodnie ze statutem MJF Charitable Foundation oraz na aktywności prośrodowiskowe w ramach programu Dilmah Conservation.

O walorach naukowych i smakowych

Rangę wydarzenia podkreślały naukowa prelekcja dr Joanny Wojsiat o prozdrowotnych właściwościach herbaty, a także degustacyjna część tea&food pairingowa, przygotowana przez Pawła Kałuskiego, szefa kuchni hotelu Sofitel Warsaw Victoria, oraz Natalię Sitarską – executive director w DESEO Patisserie & Chocolaterie. 

Nie zabrakło również pokazu miksologii w wykonaniu Patryka Le Narta, dyrektora i założyciela Międzynarodowej Szkoły Barmanów i Sommelierów, który zaznajamiał zgromadzonych gości z wiodącymi trendami, prezentując koktajle i moktajle na bazie Dilmah Elixir of Ceylon Tea – naturalnego ekstraktu herbacianego. 

Eksperci pokazali, jak wszechstronna może być herbata – od symbolu równowagi i ukojenia, przez towarzystwo dla finezyjnych dań, aż po bazę dla napojów odpowiadających na najnowsze trendy. Omówili bogactwo aromatów wynikające z terroir – niepowtarzalnych cech środowiska, w którym dojrzewają liście herbaty – a także właściwości prozdrowotne i potencjał w tworzeniu unikalnych doświadczeń w gastronomii. 

Spotkanie było również doskonałą okazją do zaprezentowania mediom, partnerom biznesowym oraz przedstawicielom branż retail i HoReCa szerokiego portfolio marki Dilmah, w tym nowoczesnych produktów, takich jak Dilmah Craft Ice Tea. Pokazało, jak marka może wspierać rozwój oferty gastronomicznej i detalicznej: inspirować gości w świecie gastronomii, przyciągać konsumentów detalicznych czy budować przewagę konkurencyjną poprzez autentyczną jakość i różnorodność smaków.

- Jubileuszowa gala była dla nas nie tylko okazją do świętowania, ale też do pokazania, jak ogromny potencjał kryje w sobie herbata i jak fantastycznie wpisuje się w trendy przyszłości ważne już teraz – takie jak dbanie o dobrostan. Dilmah to marka premium, która łączy tradycję z innowacją, inspirując do odkrywania nowych smaków, sposobów serwowania i doświadczania herbaty. Cieszymy się, że od ponad 35 lat jako wyłączny dystrybutor w Polsce możemy być częścią tej historii i rozwijać ją wspólnie z naszymi partnerami, zarówno w świecie HoReCa, jak i w świecie retailu – Piotr Witomski, dyrektor zarządzający Gourmet Foods.
Obraz2.jpg



Źródło: N42 Group
Fot: mat. prasowe


tagi: Dilmah , The Future of Tea , Gourmet Foods , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51