Wiele twarzy herbaty
Podczas spotkania eksperci dzielili się wiedzą m.in. na temat różnorodności gatunków herbaty, wpływu terroir (zespołu czynników środowiskowych) na jej charakter, a także prozdrowotnych właściwościach naparu. Zaprezentowano linie produktów do sprzedaży detalicznej oraz autorskie rozwiązania, które pomagają tworzyć wyjątkowe doświadczenia gości w świecie HoReCa.
40 lat to dla Dilmah wyjątkowy jubileusz i podsumowanie niezwykłej historii. W trakcie czterech dekad zmieniło się wiele: globalne i lokalne trendy czy nawyki konsumentów, ich zwyczaje i rytuały w obszarze picia herbaty.
Niezmienne pozostały jednak wartości marki – szacunek do natury, która pozwala tworzyć herbaty najwyższej jakości, oraz do ludzi, dzięki którym może oferować produkty tworzone z pasją i odpowiedzialnością. Dzięki brakowi kompromisów w zakresie jakości i wartościom, które przyświecają marce, Dilmah niezmiennie wyznacza standardy w kategorii herbat premium. Oferuje szerokie portfolio produktów, w którym każdy miłośnik herbaty single origin znajdzie smak idealnie dopasowany do swoich upodobań.
Podczas gali goście wysłuchali wystąpienia CEO Dilmah – Dilhana C. Fernando, który z pasją i oddaniem opowiadał o ambitnych planach rozwoju marki, odwadze w tworzeniu innowacji, ale też o historii i fundamentach Dilmah: odpowiedzialności i trosce o ludzi oraz środowisko. To brand przyszłości – nie tylko w obszarze kreowania nowych produktów, smaków i trendów, lecz także w zakresie działalności ekologicznej i charytatywnej. Oferuje ciągłe wsparcie dla całej społeczności Sri Lanki – w zgodzie z tradycjami i wartościami będącymi istotną częścią zobowiązania założyciela marki – Merrilla J. Fernando, by minimum 15% zysków przed opodatkowaniem przekazywać na realne działania poprawiające jakość życia mniej uprzywilejowanych ludzi zgodnie ze statutem MJF Charitable Foundation oraz na aktywności prośrodowiskowe w ramach programu Dilmah Conservation.
O walorach naukowych i smakowychRangę wydarzenia podkreślały naukowa prelekcja dr Joanny Wojsiat o prozdrowotnych właściwościach herbaty, a także degustacyjna część tea&food pairingowa, przygotowana przez Pawła Kałuskiego, szefa kuchni hotelu Sofitel Warsaw Victoria, oraz Natalię Sitarską – executive director w DESEO Patisserie & Chocolaterie.
Nie zabrakło również pokazu miksologii w wykonaniu Patryka Le Narta, dyrektora i założyciela Międzynarodowej Szkoły Barmanów i Sommelierów, który zaznajamiał zgromadzonych gości z wiodącymi trendami, prezentując koktajle i moktajle na bazie Dilmah Elixir of Ceylon Tea – naturalnego ekstraktu herbacianego.
Eksperci pokazali, jak wszechstronna może być herbata – od symbolu równowagi i ukojenia, przez towarzystwo dla finezyjnych dań, aż po bazę dla napojów odpowiadających na najnowsze trendy. Omówili bogactwo aromatów wynikające z terroir – niepowtarzalnych cech środowiska, w którym dojrzewają liście herbaty – a także właściwości prozdrowotne i potencjał w tworzeniu unikalnych doświadczeń w gastronomii.
Spotkanie było również doskonałą okazją do zaprezentowania mediom, partnerom biznesowym oraz przedstawicielom branż retail i HoReCa szerokiego portfolio marki Dilmah, w tym nowoczesnych produktów, takich jak Dilmah Craft Ice Tea. Pokazało, jak marka może wspierać rozwój oferty gastronomicznej i detalicznej: inspirować gości w świecie gastronomii, przyciągać konsumentów detalicznych czy budować przewagę konkurencyjną poprzez autentyczną jakość i różnorodność smaków.
- Jubileuszowa gala była dla nas nie tylko okazją do świętowania, ale też do pokazania, jak ogromny potencjał kryje w sobie herbata i jak fantastycznie wpisuje się w trendy przyszłości ważne już teraz – takie jak dbanie o dobrostan. Dilmah to marka premium, która łączy tradycję z innowacją, inspirując do odkrywania nowych smaków, sposobów serwowania i doświadczania herbaty. Cieszymy się, że od ponad 35 lat jako wyłączny dystrybutor w Polsce możemy być częścią tej historii i rozwijać ją wspólnie z naszymi partnerami, zarówno w świecie HoReCa, jak i w świecie retailu – Piotr Witomski, dyrektor zarządzający Gourmet Foods.
Źródło: N42 Group
Fot: mat. prasowe