Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Carrefour rozwija strategiczne partnerstwo z Tchibo
Carrefour rozwija strategiczne partnerstwo z Tchibo
Poniedziałek, 10 listopada 2025
Carrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go i rozszerza strategiczną współpracę z Tchibo Coffee Service Polska – spółką należącą do Grupy Tchibo, jednego z czołowych dostawców profesjonalnych rozwiązań kawowych dla biznesu. Dzięki współpracy, klienci wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce mogą skorzystać z oferty świeżo parzonej kawy przygotowywanej profesjonalnie na miejscu w sklepie.
Rozszerzone partnerstwo obejmuje montaż kącików kawowych Tchibo - jednego z liderów polskiego rynku kawy, w 40 hipermarketach Carrefour działających na polskim rynku. Obecnie sieć posiada w naszym kraju 95 sklepów w tym formacie. Kąciki kawowe pojawią się w ramach stref “Bistro Smacznie”, które oferują klientom możliwość zakupu produktów pierwszej potrzeby oraz dań 'food to go' bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży sklepu.
Partnerstwo jest rozwinięciem współpracy zapoczątkowanej w styczniu 2024 roku, kiedy to firmy rozpoczęły testowy montaż kącików kawowych w wybranych sklepach franczyzowych Carrefour Express. Obecnie działają one już w ponad 110 sklepach tego formatu w całej Polsce.
Kąciki kawowe Tchibo w sklepach Carrefour wyróżniają się spójnym i estetycznym designem, wysokiej jakości wyposażeniem oraz bogatą ofertą napojów. Klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy kaw, herbat i dodatków - w tym syropów smakowych - przygotowanych z myślą o różnorodnych gustach konsumentów. To rozwiązanie idealnie wpisuje się w trend convenience food, łącząc wygodę zakupów z wysoką jakością doświadczenia zakupowego.
– W Carrefour Polska, wspólnie z naszymi dostawcami i partnerami biznesowymi, stale poszukujemy rozwiązań, które trwale podnoszą komfort i jakość doświadczeń zakupowych naszych klientów. Współpraca z Tchibo Coffee Service Polska to naturalny krok w kierunku dalszego rozwoju naszej współpracy w ramach oferty food-to-go oraz wzmacniania segmentu convenience w naszych hipermarketach, który w ostatnich latach dynamicznie rozwija się na polskim rynku – mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet Menedżer Grupy Kategorii Produktowych - Marka Własna, Projekty Strategiczne w Carrefour Polska. Dzięki rozpoznawalnej marce Tchibo możemy zaoferować klientom nie tylko pyszną kawę, ale również nowoczesne i funkcjonalnie zaprojektowane strefy kawowe. Tchibo Coffee Service Polska wnosi do naszej współpracy wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu profesjonalnych rozwiązań kawowych w różnych formatach handlowych. To partner, który zapewnia nie tylko urządzenia i produkt, lecz także pełne wsparcie serwisowe i doradcze, dbając o utrzymanie wysokiej jakości napojów na co dzień. Połączenie rozpoznawalnej marki, know-how i dopasowanego serwisu tworzy doświadczenie, które idealnie odpowiada na oczekiwania współczesnych konsumentów podczas codziennych zakupów – podkreśla Katarzyna Zaręba-Tremelet.
- W Tchibo Coffee Service Polska konsekwentnie stawiamy na tworzenie rozwiązań, które pozwalają klientom cieszyć się pyszną kawą w dowolnym miejscu i czasie – mówi Dawid Zawierucha, National Key Account Manager w Tchibo Coffee Service Polska. – Współpraca z Carrefour Polska to dla nas przykład partnerstwa opartego na wspólnej wizji: oferowania klientom nie tylko doskonałego smaku, ale też spójnego, przyjemnego doświadczenia kawowego w trakcie codziennych zakupów. Cieszymy się, że możemy wykorzystać nasze doświadczenie w projektowaniu i obsłudze profesjonalnych stref kawowych, aby wspólnie z Carrefour tworzyć rozwiązania, które realnie podnoszą komfort i jakość codziennych zakupów. To właśnie rola Tchibo Coffee Service polega na tym, aby zapewnić powtarzalną jakość kawy każdego dnia — niezależnie od lokalizacji czy obłożenia sklepu - dodaje Dawid Zawierucha.
Partnerstwo z Tchibo Coffee Serviceto kolejny etap realizacji nowej strategii Carrefour Polska na polskim rynku. Obok zmian w polityce cenowej i promocyjnej, sieć inwestuje w rozwój współpracy ze swoimi dostawcami i partnerami biznesowymi, a także w zwiększenie komfortu zakupów, aby zaoferować klientom najlepsze doświadczenia na polskim rynku. Filarem tych działań są m.in. modernizacje sklepów oraz tworzenie przyjaznych i funkcjonalnych przestrzeni handlowych, w których ws
Brak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.