Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Burger King® uruchamia pierwszą w Polsce obsługę Drive Thru opartą na sztucznej inteligencji
Burger King® uruchamia pierwszą w Polsce obsługę Drive Thru opartą na sztucznej inteligencji
Wtorek, 02 grudnia 2025
Burger King® jako pierwsza sieć QSR w Polsce wdraża rozwiązanie umożliwiające składanie zamówień w Drive Thru z pomocą zaawansowanego agenta AI. Nowa technologia ma odciążyć pracowników, skrócić czas obsługi i zapewnić klientom wygodniejszy, bardziej intuicyjny proces zamawiania. Marka opracowywała system przez ostatnie miesiące, a teraz startuje ostatnia faza testów na żywo.
Dzięki wdrożeniu sztucznej inteligencji Burger King® wprowadza na polski rynek pionierski sposób obsługi Drive Thru. Klient składający zamówienie rozmawia z agentem AI, a na interaktywnym ekranie widzi na bieżąco przebieg rozmowy oraz aktualny stan zamówienia. Cały proces – od przyjęcia zamówienia po przekazanie go do systemów restauracji – przebiega automatycznie, pozostawiając pracownikom więcej czasu na inne zadania.
Nowa technologia została zaprojektowana tak, aby usprawniać pracę zespołu i ułatwiać obsługę klientów Drive Thru. Pracownik może w każdej chwili przejąć rozmowę jednym kliknięciem, co wyłącza agenta AI. Jest to element procedury, który zapewnia pełną kontrolę nad procesem i pozwala natychmiastowo reagować na potrzeby gości.
– Chcemy, aby obsługa Drive Thru była jeszcze szybsza i bardziej komfortowa – zarówno dla klientów, jak i naszych pracowników. Sztuczna inteligencja pozwala nam usprawnić procesy, odciążyć zespół i jednocześnie otwiera drzwi do nowych możliwości rozwoju. Planujemy, aby ta technologia była obecna we wszystkich naszych restauracjach w tym formacie – mówi Łukasz Wiśliński, Head of Digital w Burger King® Polska.
Testy live w Zgorzelcu i ostatnia prosta przed pełnym wdrożeniem
Marka jest już po pierwszej fazie testów, która pozwoliła ocenić działanie systemu w warunkach rzeczywistego ruchu Drive Thru. W tym czasie dopracowano kluczowe obszary niezbędne do płynnego działania agenta AI – od precyzyjnej transkrypcji mowy i zrozumienia języka polskiego, przez przygotowanie naturalnych i satysfakcjonujących odpowiedzi, aż po opracowanie odpowiedniej wymowy oraz skutecznych sugestii produktowych. Kolejna runda testów live rozpocznie się na początku grudnia w restauracji Burger King w Zgorzelcu. Za stronę technologiczną projektu odpowiada VOX AI, która przez ostatni rok rozwijała warstwę językową i operacyjną agenta, dopasowując go do specyfiki kanału Drive Thru i potrzeb klientów marki.
– To przełomowy krok dla naszej sieci – jako pierwsi w Polsce wdrażamy tak zaawansowaną technologię. Stawiamy na rozwój i rozwiązania, które realnie usprawniają pracę zespołów i podnoszą jakość obsługi. Agent AI łączy rozumienie języka polskiego, naturalną komunikację i logikę procesu, dzięki czemu nasi goście zyskują nowoczesny, szybki i intuicyjny sposób finalizowania swoich zamówień – zaznacza Maciej Buba, Chief Technology Officer w Burger King® Polska.
Wprowadzenie AI do Drive Thru to kolejny krok w technologicznym rozwoju Burger King®. Sieć konsekwentnie inwestuje w narzędzia, które poprawiają jakość doświadczeń klientów i usprawniają pracę zespołów – tym razem sięgając po rozwiązanie będące pierwszym tego typu w Polsce.
Brak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.