Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /__handel2/config/functions.inc.php on line 609
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Carrefour wdraża nowy koncept sprzedaży lokalnych produktów na Święta
Carrefour wdraża nowy koncept sprzedaży lokalnych produktów na Święta
Czwartek, 04 grudnia 2025
Carrefour uruchomił świąteczne jarmarki lokalnych produktów, stawiając na rosnący trend bożonarodzeniowych kiermaszy. W wybranych sklepach i galeriach pojawiły się stoiska małych polskich rzemieślników, umożliwiające im dotarcie do szerszej grupy klientów.
Carrefour realizując w Polsce autorski program “Kupujemy Lokalnie” aktywnie wspiera i promuje w swoich sklepach małych polskich rolników, rzemieślników i mikroprzedsiębiorców, tworząc dla nich przestrzeń sprzedażową i oferując specjalne, uproszczone warunki współpracy. Dzięki temu w sieci dostępnych jest już ponad 7500 produktów lokalnych tworzonych w oparciu o tradycyjne receptury i najwyższą jakość składników. Obecnie Carrefour współpracuje bez pośredników z ponad 450 lokalnymi dostawcami, w tym piekarniami, masarniami czy browarami oferującymi swoje produkty nawet tylko w jednym sklepie Carrefour w swojej najbliższej okolicy. W tym modelu sieć pracuje w Polsce już, z co 8. swoim dostawcą.
Regionalne smaki i rzemiosło w nowej odsłonie na Święta
Dotychczas oferta lokalna Carrefour dostępna była tylko w sklepach stacjonarnych, jednak w tym roku sieć postanowiła uruchomić nowy kanał sprzedaży i promocji dostawców lokalnych. Korzystając z rosnącej popularności kiermaszy organizowanych przez miasta i gminy przed Świętami, sieć wystartowała z Jarmarkami Bożonarodzeniowymi Produktów Lokalnych. Wydarzenia odbywają się zarówno w ramach sali sprzedaży sklepów Carrefour, jak i poza nią, w zależności od lokalizacji - przed linią kas największych hipermarketów lub w innych lokalizacjach na terenie galerii handlowych, w których sieć jest operatorem spożywczym. Firma zapewniła dostawcom niezbędne meble, wyposażenie, media oraz działania promocyjne, a dostawcy zadbali o produkty oraz personel.
Carrefour wprowadza nowy model współpracy z galeriami handlowymi
Jarmarki Bożonarodzeniowe Produktów Lokalnych organizowane przez Carrefour to nie tylko dodatkowa oferta handlowa dla klientów, ale także test nowego modelu współpracy z centrami handlowymi. Poprzez organizację tego rodzaju wydarzeń, partnerzy zwiększają atrakcyjności całego obiektu, częstotliwość odwiedzin oraz wydłużają czas przebywania klientów w przestrzeni handlowej, co jest szczególnie ważne w okresie przedświątecznym. W tym modelu współpracy Carrefour dostarcza do galerii format handlowym łączący lokalność i emocję zakupową, a właściciel udostępnia powierzchnię oraz wspiera działania promocyjne.
– Jarmarki Bożonarodzeniowe Produktów Lokalnych to nasz nowy pomysł na dodatkowe wsparcie i wyeksponowanie lokalnych producentów w okresie świątecznym. To właśnie wtedy klienci najchętniej sięgają po domowe przysmaki, tradycyjne wypieki czy regionalne specjały, dlatego postanowiliśmy stworzyć przestrzeń, w której małe, lokalne manufaktury mogą zaprezentować swoje wyroby w bezpośrednim kontakcie z kupującymi – mówi Sylwester Mroczek, Manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. Inicjatywa jest również naszym pierwszym krokiem w stronę nowego modelu współpracy sieci retail i centrów handlowych, w której operator spożywczy nie jest już tylko punktem sprzedaży, ale generatorem doświadczeń i ruchu zakupowego dla całego obiektu. Jarmarki Bożonarodzeniowe tworzą nowy rodzaj relacji handlowych z klientami – taki, w którym handel jest bliżej ludzi, lokalnych smaków i emocji, a galerie stają się miejscem doświadczeń, nie tylko zakupów - dodaje Sylwester Mroczek.
Lokalni dostawcy poszukiwani
W związku z rosnącym zainteresowaniem Polaków asortymentem produktów lokalnych, Carrefour aktywnie poszukuje nowych partnerów lokalnych do współpracy. Sieć przygotowała specjalną ofertę dla wytwórców żywności i produktów rzemieślniczych powstających w krótkich łańcuchach dostaw, a także młodych przedsiębiorców oraz startupów działających w obszarze produkcji ekologicznej, naturalnej oraz produktów o specjalnych właściwościach żywieniowych. Zgłoszenia można przesyłać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.carrefour.pl/formularz-dostawcy lub zgłosić się bezpośrednio do najbliższego sklepu Carrefour, prezentując swoje wyroby dyrektorowi lub kierownikowi placówki.
W ramach przygotowanej oferty Carrefour umożliwia m.in. sezonową współpracę nawet z tylko jednym sklepem sieci, gwarantuje odbiór dostaw oraz oferuje przejrzyste zasady rozliczeń oparte na uproszczonej umowie. Sieć regularnie wspiera lokalnych partnerów poprzez organizację lokalnych i ogólnopolskich akcji promocyjno-handlowych, takich jak Tydzień Dostawców Lokalnych, które pozwalają producentom zwiększyć swoją rozpoznawalność oraz dotrzeć do nowych klientów.
Brak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.