Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Carrefour Polska liderem szybkości obsługi przy kasach
Carrefour Polska liderem szybkości obsługi przy kasach
Czwartek, 18 grudnia 2025
W okresie przedświątecznym czas oczekiwania do kasy ma kluczowe znaczenie dla satysfakcji klientów. Z badania BIC Kantar wynika, że od I kwartału 2024 r. Carrefour jest liderem w tej kategorii, wyprzedzając Biedronkę, Lidla, Auchan i Kaufland.
Badanie BIC prowadzone jest na grupie ponad 1200 respondentów w trybie ciągłym i obejmuje comiesięczne wywiady z użytkownikami różnych sieci sklepów spożywczych w Polsce. Respondenci oceniają m.in. znajomość i częstotliwość korzystania z poszczególnych marek, ich komunikację, wizerunek oraz gotowość do polecenia danej sieci rodzinie lub znajomym. Jednym z kluczowych elementów badania jest także ocena doświadczenia zakupowego, w tym czasu oczekiwania do kas, obszaru szczególnie istotnego dla klientów w okresach przedświątecznym, kiedy mamy do czynienia ze wzmożonym ruchem zakupowym.
Osiągnięcie pozycji lidera w kategorii czasu oczekiwania do kas przekłada się na wymierne korzyści dla klientów Carrefour, zwłaszcza w okresach największego natężenia ruchu w sklepach. Sprawna obsługa pozwala klientom płynnie przejść przez proces zakupowy, od skompletowania koszyka po finalizację transakcji, niezależnie od pory dnia czy wielkości zakupów. W czasie przedświątecznym, kiedy listy zakupowe są dłuższe, a wizyty w sklepach częstsze, możliwość szybkiego zakończenia zakupów staje się istotnym elementem codziennej wygody.
Na ten efekt składa się szereg działań realizowanych w sklepach Carrefour w całej Polsce. Sieć systematycznie dostosowuje organizację pracy do zmieniających się potrzeb klientów, rozwija infrastrukturę kasową oraz wdraża rozwiązania, które usprawniają przepływ klientów w sklepach różnych formatów. Skala i konsekwencja tych działań znajdują odzwierciedlenie w wynikach badania BIC, które potwierdzają, że Carrefour wyróżnia się na tle konkurencji pod względem sprawności obsługi i komfortu zakupów.
W okresie przedświątecznym, gdy zakupy są częstsze i bardziej rozbudowane, Carrefour łączy sprawną obsługę z jedną z najszerszych ofert na rynku. Klienci sieci mają do dyspozycji nawet 50.000 produktów, od artykułów codziennego użytku, przez bogaty wybór produktów świeżych, po dedykowaną ofertę świąteczną, dostępnych w 6 formatach sklepów w całej Polsce. Krótki czas oczekiwania do kas pozwala szybko sfinalizować zakupy, niezależnie od wielkości koszyka, a jednocześnie wygodnie zaplanować świąteczne przygotowania w jednym miejscu. Dzięki temu Carrefour pozostaje naturalnym wyborem dla klientów, którzy przed świętami szukają zarówno szerokiego asortymentu, jak i zakupów realizowanych bez długich kolejek i zbędnego stresu.
Rośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.