Dom Whisky w Jastrzębiej Górze jest wzorowany na tradycyjnych destylarniach, co pozwoliło organizatorom stworzyć odpowiedni i niepowtarzalny klimat dla poznania tajemnicy sukcesu urodzinowego trunku. W trakcie prezentacji, która była clue wieczoru, Piotr Chmielecki, Senior Brand Manager Jack Daniel's, przybliżył historię marki i tajemnicę procesu wytwarzania, przedstawił różnice między whisky, whiskey oraz bourbonem i zaskoczył wszystkich anegdotami z życia Jacka Daniela.
Patryk Le Nart, założyciel Międzynarodowej Szkoły Sommelierów i Barmanów, poprowadził degustację whiskey z rodziny Jack Daniel's. Atmosfera wieczoru przypadła do gustu wszystkim gościom a rozmowom o Jacku nie było końca.
Przyjaciele Jack'a i Domu Whisky, wśród których znaleźli się Anita Lipnicka i John Porter, Marek Kościkiewicz, Hubert Urbański z żoną Julią oraz Maciej Dowbor wznieśli urodzinowy toast za zdrowie jubilata.
Z okazji tak ważnej rocznicy wyprodukowano również specjalną, limitowaną wersję urodzinowej butelki, upamiętniającą tę historyczną datę.
Z pewnością dumnie prezentuje się na każdej półce koneserów tego trunku. Na szyjce butelki znajduje się zawieszka z unikatowym numerem, za pomocą którego nabywcy mogli zarejestrować się na stronie www.
(Monika Dawiec)
tagi: whisky ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...