Agencja Great Open House odpowiedzialna jest za przygotowanie specjalnych stref Bakusia, w których animatorki w strojach policjantek uczą najmłodszych podstawowych zasad ruchu drogowego i bezpiecznego zachowania na drodze oraz prowadzą konkursy z nagrodami.
„Po raz kolejny powierzyliśmy Agencji GOH organizację akcji ze względu na bardzo kreatywny, angażujący klienta mechanizm działań. Promocja spotkała się z pozytywnym odbiorem konsumentów - podczas wrześniowej akcji w większości hal sieci Real zrealizowaliśmy założone cele sprzedażowe. Te czynniki oraz pozytywna ocena dotychczasowej współpracy spowodowały, że zdecydowaliśmy się na rozszerzenie działań promocyjnych w większej liczbie sklepów" - mówi Magdalena Polak, Trade Marketing Manager Bakoma Sp. z o.o.
Pierwsza edycja akcji „Bakuś - bezpieczny powrót do szkoły" odbyła się we wrześniu w 43 hipermarketach Real na terenie całej Polski.
(M.D)
tagi: bakoma ,
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...