Dzięki wprowadzonej w tym roku na rynek drukarce DYMO LabelWriter 450 seryjne drukowanie kodów kreskowych, na specjalnie przystosowanych do tego celu etykietach, jest dziecinnie proste. Wystarczy uruchomić oprogramowanie DYMO, dostarczane gratis przy zakupie drukarki, a następnie wybrać pożądany rodzaj etykiety, wpisać sekwencję kodu kreskowego, wprowadzić liczbę etykiet i wcisnąć przycisk drukowania. Wydruk etykiet trwa zaledwie kilka sekund.
Program DYMO implementuje 18 typów kodów kreskowych. Drukarka DYMO LabelWriter 450 umożliwia także tworzenie zaawansowanych opisów na etykietach różnej wielkości. Dzięki temu na jednej etykiecie można umieścić, oprócz kodu kreskowego, także nazwę produktu, jego cenę, datę przydatności do spożycia, a także wizerunek towaru.
Wśród tegorocznych nowości DYMO są także urządzenia umożliwiające tworzenie trwałych opisów na taśmach. Te ostatnie zaś pozwalają na tworzenie eleganckich i estetycznych opisów towaru na półkach sklepowych. W tym celu wystarczy uruchomić jedno z przenośnych urządzeń: DYMO LabelManager 260P lub DYMO LabelManager 360D, wprowadzić żądany tekst i jego format, a następnie wcisnąć przycisk drukowania. Wszystko wymaga kilku prostych kroków.
Stworzone specjalnie dla drukarek DYMO LabelManager taśmy DYMO D1 wykonane są z wodoodpornego tworzywa sztucznego. Przyklejają się do większości płaskich powierzchni i dają się łatwo usunąć bez pozostawiania śladów. Taśmy odporne są na promieniowanie UV i wytrzymują w temperaturach od -18 do +90 st.C. Dzięki zastosowanej technologii druku nie trzeba kupować ani tuszu ani tonera. Taśmy stosowane w najnowszych modelach DYMO LabelManager dostępne są w 12 kolorach i 4 szerokościach (od 6 do 19 mm).
Przydatność urządzeń DYMO w codziennej pracy zawodowej potwierdzają właściciele sklepów detalicznych. „Dzięki drukarce DYMO LabelManager 260P sprawnie i szybko oznaczyłem wszystkie pudełka z towarem" - przyznaje Marcin, lat 45, właściciel sklepu wędkarskiego z Olsztyna i dodaje: - „Od kiedy zacząłem używać DYMO, skończyły się moje problemy z odnajdywaniem nawet najdrobniejszych produktów hobbystycznych, które sprzedaję. Dzięki trwałym i estetycznym opisom na taśmach moi klienci odnajdują w gablotach interesujący ich towar nawet szybciej niż ja sam."
Wprowadzeniu na rynek nowych modeli DYMO towarzyszy promocja sprzedażowa pod nazwą „Zaszalej na zakupach z DYMO", skierowana do wszystkich użytkowników, którzy zdecydują się na zakup co najmniej jednej drukarki DYMO do końca grudnia br. Kupno drukarki, wybranej spośród modeli objętych promocją, premiowane jest bonem upominkowym do wykorzystania w markowych sklepach takich jak: Media Markt, Douglas, Decathlon czy Pixmania.
DYMO, marka Newell Rubbermaid, to światowy lider w dziedzinie projektowania, wytwarzania i sprzedaży rozwiązań ułatwiających życie codzienne i zwiększających wydajność pracy. W tym roku oferta produktowa DYMO została wzbogacona o nowe modele, zaprojektowane z myślą o użytkownikach, którzy lubią efektywniej organizować codzienne czynności i opisywać swoje najbliższe otoczenie.
Wśród tegorocznych innowacji są: przenośne urządzenia do tworzenia opisów na taśmach, stacjonarne drukarki etykiet, a także nowatorski system zarządzania kontaktami. Nowe oprogramowanie DYMO, bardziej przyjazne dla użytkownika, jest kompatybilne z szeroko rozpowszechnionymi programami dla małych i średnich firm: CDN Optima, PolkaSQL, Subiekt GT, Wa-Pro.
(Monika Dawiec)
tagi: dymo ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...