Największa sieć ekologicznych delikatesów zajmuje przy tym caraz większe lokale, a to poprawia komfort zakupów, umożliwia organizację prezentacji towarów, a przede wszystkim pozwala na wprowadzenie szerszej oferty ekologicznych, świeżych produktów: wędlin, warzyw, owoców, nabiału. Przy tak bogatej ofercie (prawie 4 tys. pozycji ) klienci mogą łatwiej dokonać kompletnych zakupów poszukiwanych artykułów.
Równolegle rośnie tempo wprowadzania do sprzedaży artykułów pod własną marką, ich liczba przekroczyła 200 pozycji. Do sukcesów ostatniego kwartału należy zaliczyć stworzenie nowoczesnej platformy zakupowej ekosfera24.pl . Po 6 latach istnienia jej poprzedniczki, zaczął działać e-sklep, w którym koszyk zawierający 50 produktów można skompletować w rekordowym czasie 5 minut.
Zainteresowanie klientów żywnością ekologiczną zwiększa się stale, o czym świadczy nasilający się ruch w 18 delikatesach Organic Farmy Zdrowia. Do tak pozytywnego zjawiska przyczynia się silne promowanie zdrowego trybu życia przez ww firmę. Dostarczanie certyfikowanej żywności to podstawa, ale równie ważne jest realizowanie rzetelnej pracy poradniczej prowadzonej przez firmowego doradcę żywieniowego na miejscu w delikatesach lub przez Interent: a.sienkiewicz@organicmarket.pl , jak również na łamach własnego bezpłatnego wydawnictwa "Go Organic!" .Także cały czas szkolone załogi delikatesów służą pomocą w zakupach i dlatego firmowe hasło: Najpierw doradzamy, potem sprzedajemy sprawdza się co dzień.
(maj)
tagi: Organic Farma Zdrowia ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...