W rankingu, w którym konsumenci samodzielnie zgłaszają firmy i instytucje, MAKRO otrzymało ocenę ogólną wynoszącą 34%.
Godło Jakość Obsługi od trzech lat przyznawane jest firmom, które w swojej branży prezentują najwyższy poziom obsługi klienta. Wyboru dokonują konsumenci, głosując za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Ocenie są poddawane: fachowość i uprzejmość obsługi, wygląd miejsca, a także produkty i usługi oferowane klientom.
(maj)
tagi: Makro ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...