Oprócz tego, kampanie dwóch marek Unilevera również otrzymały nagrody:
- w kategorii "najlepsze zastosowanie nowych mediów" zwyciężyła Rexona,
- w kategorii "kampania cross-mediowa" najlepsza okazała się kampania Axe "Klikasz".
Mixx Awards
Założeniem polskich nagród Mixx jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą - były połączeniem kreatywności i efektywności. Celem konkursu jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań kreatywnych oraz ich twórców marketerom ze wszystkich dziedzin gospodarki.
(Maja Święcka)
tagi: Unilever ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...