Marka będzie także obecna na stadionach w trakcie spotkań rozgrywanych zarówno w Polsce, jak i na wyjazdach. Współpraca z polską kadrą narodową została zainaugurowana podczas zwycięskiego meczu z Wybrzeżem Kości Słoniowej rozegranego pod koniec listopada.
"Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej zawsze zależało na współpracy z firmami, które są liderami w swoich dziedzinach. Umowa sponsorska z marką Cisowianka to dla nas źródło radości oraz źródło energii życia w naszej działalności. Bo woda to życie. Cieszymy się, że marka o tak wysokiej reputacji i o tak dużym zaufaniu konsumentów zdecydowała się przenieść swoje wartości do sportu. Liczymy na to, że piłka nożna w naszym kraju również będzie wizytówką Polski, tak jak Cisowianka" - mówi Grzegorz Lato, Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Zaangażowanie w przygotowania i występ Reprezentacji to rezultat działań marki Cisowianka, która jako jedna z niewielu marek wody pretenduje do miana marki narodowej. Potwierdza to jej zaangażowanie w ważne wydarzenia społeczne i narodowe, takie jak Rok Chopinowski, czy prowadzona wspólnie z Polską Akcją Humanitarną kampania społeczna Woda dla Sudanu.
(Maja Święcka)
tagi: Cisowianka ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...