Firma Butcher's chce walczyć o pozycję w czołówce producentów karmy dla psów i kotów. Najbliższe lata, to budowanie świadomości marki oraz produktów - wysokiej jakości, naturalnej, bezglutenowej karmy.
Jest to element długofalowej strategii rozwoju brytyjskiej spółki, mającej na celu pozyskiwanie nowych Klientów w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. "Istotnym elementem jest bliskość geograficzna, która pozwoli na zwiększenie efektywności operacyjnej, stąd też decyzja, by nasze biuro ulokować właśnie Polsce" - mówi Derek Evans, Managing Director Butcher's Pet Care.
Dotychczasowy, dedykowany team firmy BrandIn, pracujący nad strategią i sprzedażą marki Butcher's, od 1 stycznia 2011 będzie tworzył nową strukturę Butcher's Pet Care Sp. z o.o.
(maj)
tagi: Butcher’s Pet Care Ltd. ,
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu po raz kolejny wyłoniła...
27 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się Gala...
Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram...
Obniży za to skłonność pracodawców do podwyżek...
W lipcu ma być gotowy projekt wspólnej polityki rolnej po...
46,7% Polaków wierzy we wzrost rdr. swojej siły nabywczej...
Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie...