„Kolporter to dla nas kluczowy partner handlowy, podobnie jak dla każdego producenta, który poważnie myśli o silnej pozycji na polskim rynku" - mówi Dariusz Gałęzewski, Członek Zarządu firmy Oshee Polska, drugiego co do wielkości producenta napojów izotonicznych w naszym kraju.
„Badania rynku potwierdzają, że około 70 procent sprzedaży izotoników generują sklepy spożywcze i kioski, a to są nasi partnerzy handlowi. Wprowadzenie do hurtowni Kolportera produktów tak znanej i dobrze sprzedającej się marki jak Oshee na pewno wzbogaci ich ofertę" - mówi Krzysztof Żądło, Dyrektor Handlowy Kolportera. - „Z kolei skala sieci, jaką obsługujemy, pozwala producentowi napojów liczyć na realny i znaczący wzrost sprzedaży Właściciele sklepów i punktów sprzedaży mogą już zamawiać izotoniki Oshee w każdym z naszych oddziałów terenowych" - dodaje.
Wartość sprzedaży napojów izotonicznych na polskim rynku wyniosła w 2010 roku około 135 milionów złotych (roczny wzrost o około 11%). Eksperci prognozują, że w ciągu najbliższych pięciu lat tego typu napojów będzie sprzedawanych kilka razy więcej.
(M.D)
tagi: kolporter ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...