Czerwone serduszka widać było na ulicach miast już na tydzień przed 19. finałem największej prospołecznej inicjatywy ostatnich dwóch dekad, a to dzięki akcji zbiórki pieniędzy na rzecz WOŚP w sieci sklepów spożywczych Lidl. W inicjatywę zaangażowane zostały wszystkie centra dystrybucyjne i ponad 400 supermarketów w całej Polsce. Do każdej kasy trafiła skarbona, a pracownicy zachęcali klientów do wsparcia Orkiestry.
„Nasi klienci byli jeszcze bardziej hojni niż poprzednio" - powiedziała Anna Biskup reprezentująca Lidl. - „Rosnąca z roku na rok popularność Wielkiej Orkiestry to zapewne główne powody sukcesu. Cieszymy się, że udało nam się zebrać większą sumę niż w roku ubiegłym!"
Zebrane środki zasilą konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, z którego dochody przeznaczone będą na zakup najnowocześniejszego sprzętu dla dzieci z chorobami urologicznymi i nefrologicznymi.
Akcję wspierała szeroko zakrojona kampania promocyjna obejmująca wszystkie środki masowego przekazu, dzięki czemu wiele osób dowiedziało się o inicjatywie odpowiednio wcześniej.
(Maja Święcka)
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...