Decyzją Komisji Konkursowej, zwycięzcą konkursu została pani Jolanta Łuczka z Poznania. Dodatkowo wyłoniono 30 laureatów nagród dodatkowych - aparatów cyfrowych.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło dokonać zakupów za min. 20 zł i wymyślić hasło promujące jesienne zakupy w Chacie Polskiej.
Konsumenci grając o samochód, mieli do wyboru 3 sposoby dokonania zgłoszenia w konkursie: wypełnienie kuponu i wrzucenie go do urny w sklepie, aplikację o-line na stronie http://www.chatapolska.pl/ lub wysłanie SMS.
Komunikacyjnie akcja wsparta była materiałami POS oraz informacją na stronie www sieci.
"Akcje promocyjne są dla nas niezwykle istotnym elementem komunikacji z klientem" - mówi Marcin Fijoł, Dyrektor Marketingu Chaty Polskiej. - " tym roku także planujemy szereg konkursów, w ramach których nasi klienci mogą liczyć na bardzo atrakcyjne nagrody."
W najbliższym czasie Chata Polska ogłosi również laureata konkursu współorganizowanego z Unilever, gdzie do wygrania także był samochód - Fiat Grande Punto oraz 25 ekspresów do kawy.
(Maja Święcka)
tagi: Chata Polska ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...