Wzrost liczby odwiedzin klientów, a co ważne, zwiększenie wartości średniego koszyka zakupowego, to rezultat przyjętej przez JMD dynamicznej strategii, polegającej na dopasowywaniu oferty sieci do głównych potrzeb i oczekiwań polskich konsumentów. Wszystko to przyczyniło się do wzrostu wskaźnika like-for-like.
Biorąc pod uwagę plan ekspansji sieci, pomimo problemów związanych z powodziami w części kraju, sieci udało się otworzyć 197 sklepów, z czego 92 w czwartym kwartale roku. Pozwoliło to zamknąć rok 2010, w którym firma świętowała 15-lecie swojej działalności, wzrostem powierzchni sprzedaży sieci o 15,2%. Firma planuje utrzymać tempo rozwoju w ciągu najbliższych lat.
Skonsolidowana sprzedaż Grupy Jeronimo Martins wzrosła w 2010 roku o 18,7%. W minionym roku sieć Biedronka wygenerowała 55,3% sprzedaży całej Grupy.
(Maja Święcka)
tagi: Biedronka ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...