Firma na swoim fanpage'u zamieszcza również filmiki z relacjami ze szkoleń oferowanych przez MAKRO wraz z poradami specjalistów, a także na bieżąco odpowiada na pytania internautów. W ostatnim czasie fani marki mogli m.in. zapoznać się z trickami w przygotowywaniu kawy autorstwa profesjonalnego baristy czy poznać zwycięzców konkursu „Pomysłowy Przedsiębiorca", którego współorganizatorem było MAKRO. W dłuższej perspektywie, dzięki obecności na Facebooku i w innych mediach społecznościowych, MAKRO Cash & Carry chce jeszcze lepiej wspierać swoich profesjonalnych klientów.
"MAKRO Cash & Carry postrzega media społecznościowe jako cenny pakiet kanałów komunikacji ze swoimi profesjonalnymi klientami i opinią publiczną. Dzięki portalom społecznościowym marka taka jak MAKRO ma szansę na zmniejszenie dystansu pomiędzy nią a jej otoczeniem i na zaangażowanie się w dialog. Komentarze i opinie zamieszczone na profilu są szczególnie ważne w przypadku takiej spółki jak nasza, która w swojej wizji koncentruje się na potrzebach poszczególnych grup profesjonalnych klientów, aby zapewnić najlepsze rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb" - mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej MAKRO Cash & Carry Polska.
Firma, w ramach działań w mediach społecznościowych, jest również obecna na You Tube i Blipie.
Profil MAKRO na Facebooku jest dostępny pod adresem internetowym:
http://www.facebook.com/home.php#!/MAKROPolska
Kanał MAKRO na You Tube:
http://www.youtube.com/user/MAKROcashANDcarry
Profil MAKRO na Blipie:
(Maja Święcka)
tagi: Makro ,
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" w Grajewie otrzymała...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...