Od 8. lutego do końca marca br. potrwa kampania outdoorowa w 9. największych miejscowościach narciarskich w Polsce: w Tatrach, Sudetach i Beskidach. Elementy reklamy zewnętrznej pojawią się na krzesełkach na wyciągach, między innymi, w Zakopanem, Krynicy Górskiej i Karpaczu. Zaplanowano także rozmieszczenie bannerów tuż przy stokach.
Celem kampanii jest poinformowanie grupy konsumentów w wieku 15-35 lat o nowym produkcie - Prawdziwej czekoladzie do picia, w wersji klasycznej, gorzkiej oraz z miętą, w szczycie sezonu, czyli zimą. „Z badań, jakie posiadamy wynika, że osoby, do których chcemy dotrzeć, uprawiają sporty zimowe oraz dużo czasu spędzają w Internecie" - mówi Kamila Szlachetka, specjalista ds. komunikacji Rieber Foods Polska S.A. - "Mając to na uwadze, zdecydowaliśmy działania outdoroowe poprzedzić kampanią internetową w najpopularniejszych portalach oraz na Naszej Klasie i Gadu-Gadu, która potrwa do 22 lutego br."
Kampanii reklamowej towarzyszą degustacje gorącej czekolady w hipermarketach w największych miastach w Polsce, oraz na terenie miejscowości narciarskich. Akcja potrwa do końca marca br.
(Maja Święcka)
tagi: Delecta ,
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" w Grajewie otrzymała...
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...