Powyższe zmiany są częścią programu „Dużo Ryby - Mało Wody", w ramach którego Abramczyk Sp. z o.o. przeciwstawia się złej praktyce sprzedaży produktów mrożonych, pokrywanych zbyt dużą warstwą glazury lodowej. Konsekwencją fałszywie pojmowanego interesu klientów jest obecność na półkach sklepowych produktów, posiadających na sobie 25 proc. do niemal 35 proc. glazury lodowej, podczas gdy poziomem zabezpieczającym produkty przed wyschnięciem jest poziom zaledwie 10- procentowy.
(maj)
tagi: Abramczyk ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...