Reklamy zaprojektowane przez firmę Biofuturo Trade Sp. z o.o. wyróżniają regał spośród innych i dodatkowo przyciągają uwagę konsumentów. Odpowiednia ekspozycja półek z produktami ekologicznymi pozwala na łatwe wyróżnienie ich z pośród pozostałej oferty sklepu. Pomoc w zwiększaniu widoczności miejsc z produktami ekologicznymi to bardzo istotne wsparcie, na które mogą liczyć klienci krakowskiego dystrybutora.
"Właściciele sklepów zaczynają dostrzegać potrzebę specjalnego wyróżniania miejsc z produktami bio w swoim sklepie" - mówi Grzegorz Maliszewski marketing and PR manager Biofuturo Trade Sp. z o.o. - "Jednak najważniejsze, że takie zmiany przynoszą korzystne efekty, które przekładają się bezpośrednio na wzrost obrotów produktami ekologicznymi."
(Maja Święcka)
tagi: Spar ,
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...