„Po raz drugi informujemy naszych klientów i pracowników, że w prosty sposób mogą wesprzeć organizacje pożytku publicznego" - mówi Anna Biskup reprezentująca sieć Lidl. - „Zazwyczaj są to małe kwoty, jednak gdy weźmiemy pod uwagę, że nasze sklepy odwiedza tygodniowo około 4 milionów Polaków, a w firmie Lidl pracuje ponad 8000 osób, to akcja „Mały Procent, Wielka Pomoc" w naszym przekonaniu może okazać się bardzo owocna. My wiemy, że to mądry wybór."
Z początkiem akcji na stronie internetowej http://www.lidl.pl/ w zakładce „Odpowiedzialność społeczna" pojawiła się specjalna aplikacja, dzięki której internauci mogą wypełnić PIT pod kątem wsparcia jednej spośród czterech zaproponowanych fundacji. Sprawa jest prosta, wystarczy bowiem wybrać organizację, której chcemy przekazać 1% naszego podatku oraz wersję programu dostosowaną do systemu operacyjnego naszego komputera. Automatycznie obliczony 1% ogólnej kwoty podatku zostanie przekazany przez fiskus na konto wybranej przez użytkownika fundacji.
Informując o akcji, sieć Lidl zaplanowała szeroko zakrojoną kampanię na terenie ponad 400 sklepów w całym kraju, w gazetkach promocyjnych oraz na firmowej stronie http://www.lidl.pl/.
„Mały Procent, Wielka Pomoc" to kolejny w tym roku projekt Lidl Polska angażujący konsumentów i pracowników sieci do działań dobroczynnych. W efekcie tygodniowej kwesty, poprzedzającej XIX finał WOŚP, na konto fundacji wpłynęło 1.300.000 zł.
(M.D)
tagi: lidl ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...