„W tym roku z okazji Dnia Kobiet w ramach specjalnej akcji promocyjnej przygotowaliśmy dla naszych detalistów i konsumentów wyjątkowy prezent - czerwone róże składające życzenia od marki Carlo Rossi. W ciągu jednego dnia trwania akcji 8 marca rozdaliśmy tysiące róż w największych miastach Polski. Projekt okazał się sukcesem, gdyż w bardzo krótkim czasie udało nam się dotrzeć do szerokiego grona konsumentów wspierając tym samym działania detalistów, którzy na co dzień z nami współpracują umacniając pozycję marki Carlo Rossi jako lidera segmentu win stołowyc" - mówi Andrzej Studziński, starszy kierownik marki Carlo Rossi
Dodatkowo na Dzień Kobiet czerwone róże Carlo Rossi dostali goście imprezy w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny, podczas której wystąpiła światowej sławy piosenkarka jazzowa Fredrika Stahl. Kwiaty od Carlo Rossi wszędzie spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem.
(Maja Święcka)
tagi: Carlo Rossi ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...