Fabuła spotu została stworzona w oparciu o gesty radości piłkarzy na boisku, jakie można zaobserwować po zdobytym golu czy wygranym meczu. Jest, więc popularna „kołyska" czy bieganie z koszulką na głowie - jednak akcja nie rozgrywa się na boisku, a na terenie browaru w Warce. W roli piłkarzy występują piwowarzy, którzy w geście triumfu unoszą... szklankę wypełnioną złocistym trunkiem.
„Spot rozpoczyna program aktywacji oficjalnego sponsoringu Reprezentacji Polski przez Warkę" - mówi Anetta Gołda, Brand PR Manager Grupy Żywiec. „Podkreślając wartości płynące z poczucia wspólnoty, radość i entuzjazm, zamierzamy wzmacniać emocjonalny wizerunek marki" - dodaje.
Tak jak piłkarze cieszą się z wygranego meczu, tak w spocie piwowarzy cieszą się z tego, że Warka została sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Warto podkreślić, że Warka wspiera drużynę w wyjątkowym okresie przygotowań do wielkiego piłkarskiego święta, jakie odbędzie się w przyszłym roku - to ważny czas zarówno dla piłkarzy jak i dla nas wszystkich.
Warka została oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski w sierpniu 2010 roku.
(M.D)
tagi: warka ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...