Spółdzielnia Mleczarska „Ostrołęka" tytuł „ Jakość roku 2010" zawdzięcza wysokim standardom stosowanych procedur, jak również przyjętej polityce jakości. Ponadto jest pozytywnie odbierana przez klientów, oraz bardzo dba o wysoki stopień zaangażowania pracowników w osiąganie celów.
SML „Ostrołęka" nieustannie dąży do optymalizacji pracy, zwiększając efektywność oraz wydajność, jednocześnie dbając o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość oferowanych produktów oraz usług.
„Jestem zaszczycony i bardzo szczęśliwy z powodu przyznania SML "Ostrołęka" tytułu „Jakość roku 2010" Jest to dla nas potwierdzenie wysokiej jakości wytwarzanych produktów, jak również naszego projakościowego sposobu myślenia w kreowaniu wizerunku marki" - mówi Tomasz Krajanowski, Dyrektor sprzedaży i marketingu SML „Ostrołęka".
„Jakość roku 2010" to największy w Polsce konkurs projakościowy organizowany przez Agencję Public PR, wydawcę m.in. Biznes Raportu, dodatku informacyjno-promocyjnego do Dziennika Gazety Prawnej. Celem konkursu jest promocja jakości oraz wysokich standardów w działalności gospodarczej, jak również udoskonalanie wizerunku firm, oraz popularyzowanie projakościowego sposobu myślenia.
(M.D)
tagi: sml ostroleka ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...