Celem akcji opatrzonej hasłem „Dbamy o Ziemię" jest promowanie wśród klientów Rossmanna zasad ekologii, a szczególnie prawidłowego składowania zużytych baterii, które są dużym obciążeniem dla środowiska naturalnego. Akcja promowana jest na bilboardach w największych polskich miastach, a także kampaniach reklamowych na antenach takich stacji radiowych jak: Program 3 Polskiego Radia, RMF FM, Radio ZET, Eska, Plus, Tok FM, Planeta oraz poprzez kampanie sms. Ponadto obszerne informacje na temat akcji publikuje należący do Rossmanna portal doradczy Rossnet.pl.
Akcja „Dbamy o ziemię" trwa do 30 marca.
(maj)
tagi: Rossmann ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...