W projekcie zaakcentowano rolę ważnego składnika piwa - chmielu - poprzez stworzenie 7 mini plantacji. To wyjątkowy i prawdopodobnie do tej pory jedyny w Polsce projekt, który wykorzystuje roślinę jako element ekspozycji w przestrzeni miejskiej.
Dzięki niemu konsumenci Warki dowiedzieli się jak ciekawą rośliną jest chmiel, który w piwie decyduje o goryczce, jak wygląda proces jego wzrostu i co najistotniejsze - jak ważna jest rola człowieka w procesie pielęgnacji i ochrony tej wyjatkowej rośliny przed czynnikami atmosferycznymi.
Do projektu wybrano 7 lokalizacji w różnych miastach Polski . Cechowało je natężenie ruchu pieszego oraz odpowiednia powierzchnia dla konstrukcji. Istotne było również, aby przechodnie odwiedzając Miejskie Plantacje regularnie mogli obserwować przyrost chmielu.
Aktywność cieszyła się zainteresowaniem już od momentu montażu konstrukcji. Według szacunków w czasie trwania projektu w okolicy Miejskich Plantacji Chmielu Warki przemieściło się ok. 23 mln osób.
(M.D)
tagi: warka ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...