Badanie zostało przeprowadzone przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie, a patronat i wsparcie merytoryczne zapewnił Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Dobry Produkt to profesjonalny i rzetelnie przeprowadzony program badawczy dot. aktualnych postaw i preferencji konsumentów, zrealizowany na próbie 850 gospodarstw domowych w 5 największych polskich miastach.
Przyznanie tego zaszczytnego tytułu to kolejny dowód na zaufanie, jakim konsumenci darzą markę Indykpol, za którą stoi gwarancja jakości i doskonałego smaku.
(maj)
tagi: Indykpol ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...