W tegorocznym rankingu najsilniejszych polskich marek dziennika Rzeczpospolita zostało sklasyfikowanych ponad 300 brandów z różnych branż. Wartość Majonezu Kieleckiego wyceniono na 42,7 mln złotych. Wynik jest o milion lepszy niż w poprzednim roku, co pokazuje jego rosnącą pozycję - najsilniejsze produkty są odporne na wahania koniunktury i zyskują na wartości nawet w czasie kryzysu.
Kielecki uplasował się na 21 pozycji w kategorii produktów spożywczych i 215 w ogólnym rankingu. To bardzo dobry wynik zwłaszcza, że wypracowany przez firmę z całkowicie polskim kapitałem.
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem", producent Majonezu Kieleckiego, funkcjonuje na rynku spożywczym od ponad 90 lat. Jej główne produkty: majonezy, musztardy czy sosy produkowane są na bazie tradycyjnych receptur, nadających im wyrazistego, zbliżonego do domowego smaku.
Majonez Kielecki z tytułem Dobry Produkt 2010
Majonez Kielecki otrzymał tytuł „Dobry Produkt 2010". Nagroda została przyznana przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej na podstawie Ogólnopolskich Badań Postaw i Preferencji Konsumenckich.
Wyróżnienie „Dobry Produkt 2010" przyznano „Kieleckiemu" w kategorii majonezy, na podstawie badania realizowanego przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie. Objęło ono 850 gospodarstw domowych w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu. Respondenci mieli za zadanie wybrać najlepsze marki produktów w danej kategorii.
„Tytuł „Dobry Produkt 2010" to dla nas ważne wyróżnienie, pokazujące preferencje i opinie konsumentów" - mówi Jerzy Misiak, prezes WSP „Społem". - „Tego rodzaju nagrody pokazują siłę produktu, będącego jednym z najchętniej kupowanych majonezów w Polsce."
(Maja Święcka)
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...