Supermarket w Świebodzinie przebudowany został według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Powierzchnia sprzedaży Intermarché liczy 900 mkw., a zatrudnienie w odrestaurowanym sklepie znalazło ponad 40 osób. Przed supermarketem znajduje się bezpłatny parking na kilkadziesiąt miejsc postojowych.
Placówka oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona została również wędzarnia, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Ponadto Intermarché specjalizuje się w produktach świeżych, takich jak owoce, warzywa czy nabiał. Muszkieterowie sprzedają zarówno produkty pod własnymi markami, jak i marki innych producentów, w obu przypadkach koncentrując się na ich wysokiej jakości za możliwie najniższą cenę. Produkty własne Grupy Muszkieterów są tańsze od marek konkurencyjnych średnio o 20%. Ponadto tylko w supermarketach Intermarché, oprócz towarów z tzw. średniej półki dostępne są również produkty delikatesowe z Francji. W ofercie znajdują się także produkty bio i ekologiczne.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Miuszkieterów , Intermarche ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...