Od stycznia do kwietnia otwarto 3 nowe placówki - pierwsza otwarta 30.03. to czwarty sklep (932 mkw.) w Gdańsku zlokalizowany przy ul. Nieborowskiej 8, druga to sklep (1178 mkw.) w Bolesławicach k/Słupska otwarty 8 kwietnia i trzecia otwarta 16 kwietnia placówka to drugi sklep (818 mkw.) w Szczecinie.
Sieć wprowadza również nowe rozwiązania funkcjonalne i wizualne w sklepach np. nowa markiza w dziale warzyw i owoców, nowe koszyki ze specjalnymi wózkami. Ruszyła i trwa nowa kampania „Z miłości do Świeżości" a w tym dwie duże akcje promocyjne z cyklu „Tygodni Świeżości" tematycznie związane z asortymentem ryb, serów. Zrealizowano także specjalną akcję „Tydzień kobiet". Wkrótce nowe otwarcia i nowe działania.
(M.D)
tagi: piotr i paweł ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...