VII KONGRES WHAT'S GOING ON IN RETAILING TO:
- Po raz pierwszy w Polsce - platforma wymiany poglądów i stanowisk pomiędzy przedstawicielami administracji państwowej oraz detalistami i producentami!
- Opiniotwórcze spotkanie polskiej branży retail - w gronie prelegentów najwyższa kadra zarządzająca polskimi sieciami detalicznymi oraz przedstawiciele producentów i dystrybutorów
- Prelekcje, panele dyskusyjne i sesje równoległe z udziałem wybitnych ekspertów branży - gwarancja uzyskania pełnej i niezbędnej wiedzy merytorycznej
- Kilkuletnia tradycja rynkowa Kongresu, ponad 1500 uczestników dotychczasowych edycji
Główne zagadnienia VII edycji Kongresu:
- Jakich regulacji wymaga sektor handlu w zakresie współpracy detalistów, producentów i administracji państwowej
- Jaka jest aktualna i planowana polityka organów względem sektora handlu
- Jakie są innowacyjne kanały i formaty sprzedaży pozwalające uzyskać przewage konkurencyjną
- Produkt i detalista oczami klienta - co mówi i jak zachowuje się współczesny konsument, jak sprostać jego oczekiwaniom
Udział w Kongresie to:
- Szansa przedstawienia swoich postulatów przedstawicielom organów państwowych
- Możliwość skonfrontowania własnych działań i strategii z doświadczeniami wybitnych specjalistów
- Gwarancja uzyskania wiedzy na najwyższym poziomie merytorycznym
- Wiedza aż 32 prelegentów - Prezesów, Kadry Zarządzającej oraz najwyższej klasy Ekspertów branżowych
- Możliwość wysłuchania i aktywnego udziału w panelach dyskusyjnych, inspirujących prelekcjach i sesjach tematycznych dla detalistów i producentów
Szczegółowe informacje: http://konferencje.pb.pl/konferencja/130,vii-kongres-what-s-going-on-in-retailing oraz retailing.pb.pl
tagi: kongres ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...