16 kwietnia we wrocławskim sklepie IKEA odbyły się obchody Dnia Ziemi. Przy tej okazji IKEA zorganizowała w Eko-Domku zbiórkę zużytej elektroniki, świetlówek i baterii, w zamian dając klientom ekologiczne środki z linii Green Vision.
Była to pierwsza tego typu akcja crossbrandingowa i eventowa organizowana przez IKEA wraz z firmą Lakma, producentem Green Vision.
„Wiemy, że IKEA od wielu lat promuje wśród swoich klientów odpowiedzialne podejście do kwestii ekologii. Z naszym produktem staramy się trafić do grupy odbiorców o profilu zbliżonym do klientów IKEA. Nasza ekologiczna linia środków do czyszczenia domu Green Vision to stosunkowo nowa pozycja na rynku, dlatego też nawiązanie współpracy z tak rozpoznawalną marką IKEA, która bardzo ceni sobie kwestie ekologiczne, było dla nas bardzo ważne" - mówi Agnieszka Barańska, Brand Manager firmy Lakma.
Producent Green Vision zdaje sobie sprawę z tego, że segment ekologicznej chemii gospodarczej jest w dalszym ciągu w niewielkim stopniu zagospodarowany i słabo zakorzeniony w świadomości klientów. „Poprzez tego typu akcje chcemy trafiać do Polaków z informacją, że ekologia to nie tylko zdrowa żywność, ale też środki do czyszczenia domu, które poza tym, że są bardziej przyjazne dla środowiska, są np. pozbawione uczulających alergenówi" - dodaje Barańska.
W czasie pierwszej wspólnej akcji IKEA i Lakma w ciągu 6 godzin zebrano 100 kg zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 5 kg baterii i 20 sztuk świetlówek. W zamian klienci otrzymali kilkadziesiąt sztuk produktów z linii Green Vision.
(M.D)
tagi: lakma ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...