Zgodnie z umową w obu sieciach handlowych Kolportera - salonikach prasowych i salonach Top-Press - będą sprzedawane baterie Energizer oraz produkty do golenia marki Wilkinson.
Energizer jako specjalista dostarczy Kolporterowi wiedzę ekspercką służącą rozwojowi obydwu kategorii produktów. Celem ścisłej współpracy jest m.in. dynamiczny wzrost sprzedaży, zapewnienie konsumentom odpowiedniej oferty asortymentowej oraz komfortu zakupu.
„Gwarantowane przez nas szerokie wsparcie marketingowe i promocyjne spowodowało, że firma Energizer zdecydowała się na współpracę z naszą siecią sprzedaży" - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera. - „Uzgodniliśmy szczegółowy kalendarz promocyjny na rok 2011."
„Dla Energizera współpraca z Kolporterem ma duże znaczenie strategiczne, gdyż zwiększy udziały firmy w segmencie kiosków, co wzmocni pozycję Energizera jako lidera rynkowego w kategorii baterii" - podkreśla Cezary Kucharski, dyrektor generalny Energizer Group Polska.
Umowa o współpracy weszła w życie w kwietniu 2011 roku.
(M.D)
tagi: kolporter ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...